کد خبر: ۱۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
آیت الله محمودی گلپایگانی:
ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به اینکه باید از کشور در مقابل دشمنان یک حرف و صدا شنیده شود گفت: سلیقه‌های سیاسی و جناحی افراد را گرفتار نکند .

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر عزیزان به تقوای الهی طی سخنانی اظهار داشت: تقوا عنوان جامعی است که شامل تمام مسائل زندگی می‌شود باید در مسائل فردی تقوا داشت، یعنی حلال و حرام الهی را رعایت کرد.

محمودی افزود: باید در مسائل خانواده تقوا را رعایت کرد یعنی حرمت‌های خانوادگی حفظ شود که اگر این حرمت‌ها حفظ شد فرزندان صالح پرورش پیدا می‌کند و نسل صالح تحویل جامعه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های جدی عدم ازدواج جوانان است که به دلایل مختلف از ازدواج فراری هستند گفت: این مسئله خسارت جبران ناپذیری رابه همراه خواهد داشت و باید خانواده‌ها زمینه ازدواج جوانان را و سپس فرزند آوری و جمعیت را مورد توجه قرار دهند وگرنه آینده خوبی نخواهیم داشت.

امام جمعه ورامین بیان داشت: تقوای خانوادگی یعنی توجه به وظایف خانوادگی که از جمله آنها تشکیل خانواده و پرورش و تربیت فرزندان صالح و شایسته است که امید است همه ما در رعایت تقوا در تمام جهات موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به رحلت الله یزدی این تغییر و عالم انقلابی را تسلیت عرض می‌کنیم اظهار داشت: خدمات شایسته ایشان به اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: حفظ وحدت در جامعه و خصوصاً در میان مسئولان از مسائل بسیار مهم است و باید از این کشور در مقابل دشمنان یک حرف و یک صدا شنیده شود و وحدت واقعی زمانی است که همه هدایت‌های مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

محمودی با تاکید بر اینکه نباید سلیقه‌های سیاسی و جناحی افراد را گرفتار کند افزود: باید در برابر دشمنان خصوصاً در تصمیمات مهم و تأثیرگذار همه با یک شعار حرکت کنند تا دشمنان ناامید شوند.

امام جمعه ورامین گفت: وظیفه همگان در تقابل با دشمن در مسائل اقتصادی کاملاً روشن است و با توجه به خیانت‌های دشمن در برجام و سایر عرصه‌ها، باید نگاه فقط به داخل باشد و از آمریکا و اروپا قطع امید کرده کرد، انشاالله با همت مردم عزیز و تلاش بیشتر مسئولان از این مقطع هم خواهیم گذاشت و دشمنان در فتنه‌های خود ناکام خواهد ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار