کد خبر: ۱۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
گروه استان‌ها ــ شهردار یاسوج با اشاره به افزایش روزافزون مهاجرت به این شهر گفت: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نستهن مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش مهاجرت به شهر یاسوج و حاشیه این شهر بدون پیش بینی توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آسیب‌های از جمله افزایش روز افزون ترافیک را به همراه دارد.

وی خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه، عمران و آبادی در شهر یاسوج در حوزه‌های مختلف شد و افزود: روزانه نزدیک به 200 هزار نفر از خدمات شهری بهره مند می‌شوند در حالی بخش زیادی از این جمعیت ساکن شهر نبوده بلکه از دیگر شهرستان‌ها و روستاهای حاشیه وارد شهر شده‌اند.

مقدم ابراز کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج در حال انجام بوده و به‌زودی نهایی می‌شود که در این صورت مشکلات ترافیکی پایتخت طبیعت ایران برای 20 سال آینده برطرف می‌شود.

وی با اشاره به آزادسازی 90 درصدی بزرگترین معبر یاسوج ادامه داد: پروژه آزاد سازی و احداث خیابان 45 متری بن سنجان، شرف آباد، دولت آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار بعد  از گذشت 30 سال در دستور کار قرار گرفت که تاکنون آزادسازی 90 درصد از این خیابان 5 کیلومتری انجام شده است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: تسریع در روند اجرایی پروژه پل چهارم بشار با هدف کاهش ترافیک شهر و دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد (ع) و سهولت دسترسی به محلات و روان سازی ترافیک نیز جزو اولویت‌های عمرانی شهرداری است.

مقدم خاطرنشان کرد: این پروژه با وجود افزایش قیمت‌ها در 3 سال اخیر اما برای یک روز تعطیل نشد و از مرحله زیرسازی به تکمیل سه دهانه رسیده و بخشی از تیرهای دهانه چهارم نیز ساخته شده و به کارگاه منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: توافق لازم برای تملک مسیر اجرای پروژه اتصال پل چهارم به جاده روستای سروک انجام شده و در آینده‌ای نزدیک عملیات زیرسازی و آسفالت این محور انجام می‌شود.

مقدم بیان کرد: یاسوج تنها مرکز استانی بوده که پایش تصویری ندارد که اجرای این مهم در دستور کار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده منتج به نتیجه شد.

انتهای پیام/544/س

برچسب ها: طرح ترافیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار