کد خبر: ۱۴۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
معرفی خودرو؛
قدرت موتور آکورا NSX به ۵۷۳ اسب بخار است و پیشرانه هیبریدی آن برخلاف مرسدس-AMG GT در صورت نیاز می‌تواند خاموش باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آکورا ۲۰۲۱ NSX یکی از جذاب ترین خودروهایی است که می توان به عنوان خودرویی ایده آل برای رفت و آمد شهری از آن استفاده کرد. این خودرو همانند خودروهای مک لارن ۵۷۰S اسپرت است و  پیشرانه هیبریدی آن برخلاف مرسدس-AMG GT در صورت نیاز می‌تواند خاموش باشد.

این خودرو با وجود اینکه هیبریدی است اما قدرت شتاب دهی فوق العاده بالایی دارد.گرچه عملکرد آن چشمگیر است، اما به اندازه پورشه ۹۱۱ توربو جذابیت ندارد. آکورا برای سال ۲۰۲۱ رنگ جدید ( Long Beach Blue Pearl ) را اضافه کرده است که اشاره به حمایت مالی از Grand Prix از Long Beach در کالیفرنیا دارد و خودروی اسپرت هیبریدی بدون تغییر وارد سال جدید می‌شود.

مجموعه آکورا NSX در رنگ های متنوع مانند آبی نیلی، قرمز، زین (قهوه ای)، ارکیده (سفید رنگ) و آبنوس طراحی شده است. همانند مدل ۲۰۲۰، آکورا NSX در مدل ۲۰۲۱ نیز از پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر تویین توربوشارژ هیبریدی با ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این پیشرانه با سه موتور الکتریکی و بسته باتری ۱٫۳ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی هماهنگ شده است. در نتیجه، قدرت ترکیبی آکورا NSX به ۵۷۳ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۴۴ نیوتن متر می‌رسد.

قدرتمند‌ترین خودرو هیبریدی آکورا چه ویژگی‌هایی دارد؟

گرچه این خودرو می تواند نیاز شما به سرعت بالا را برآورده کند، اما نمی‌تواند از برخی رقبای اصلی مانند آئودی R۸ یا مک لارن ۵۷۰S پیشی بگیرد. این خودرو قدرت این را دارد که در ۳.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد.  پیشرانه هیبریدی-الکتریکی NSX ترکیبی از یک توربوشارژ دوقلو ۳.۵ لیتری V-۶ با سه موتور الکتریکی است که در مجموع ۵۷۳ اسب بخار قدرت دارد.

قدرتمند‌ترین خودرو هیبریدی آکورا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این خودرو پر قدرت، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۹ سرعته و یکی از موتور‌های الکتریکی  برای تأمین نیروی چرخ‌های عقب کار می‌کنند. دو موتور الکتریکی دیگر به طور مستقل برای چرخاندن چرخ‌های جلو کار می‌کنند. در حالت‌های رانندگی آرام و اسپرت، فرمان مستقیم و دقیق است.

قدرتمند‌ترین خودرو هیبریدی آکورا چه ویژگی‌هایی دارد؟

 در حالت رانندگی اسپرت Plus و Track، سیستم الکتریکی فرمان بسیار سریع عمل می کند، صرف نظر از تنظیمات، اتومبیل به کوچکترین ورودی راننده پاسخ هوشمندانه می‌دهد. خودرو‌های هیبریدی نسبت به رقبای خود که فقط در بنزین کار می‌کنند، در ترافیک شهری بسیار  کارآمد هستند.

قدرتمند‌ترین خودرو هیبریدی آکورا چه ویژگی‌هایی دارد؟

NSX برای بزرگراه ۳۳ کیلومتری، در هر کیلومتر رتبه بندی می‌شود که در تست اقتصاد سوخت بزرگراه در دنیای واقعی، NSX ۲۳ mpg مناسب ارائه داد، که کمی رتبه EPA را پشت سر گذاشت، اما از رقبای غیر هیبریدی عقب افتاد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار