کد خبر: ۱۴۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا پایان دولت در حوزه پروژه‌های عمرانی، هیچ پروژه‌ای را آغاز نخواهیم کرد و تمرکز و برنامه‌ریزی‌ها بر روی اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

سجادانوشیروانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اردبیل در خصوص اهم فعالیت‌های انجام شده اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال‌جاری اظهار کرد: این اداره طبق سیاست و اهداف وزارت تا پایان دولت در حوزه پروژه‌های عمرانی، هیچ پروژه‌ای را آغاز نخواهد کرد و تمرکز و برنامه‌ریزی‌ها بر روی اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه تمام را به صورت متوازن در تمامی ۱۱ شهرستان استان ادامه می‌دهیم.

ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: فقط ۲۰ درصد تخصیصی اعتبارات را دریافت کرده‌ایم که امیدواریم تا پایان سال با افزایش اعتبارات بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها، سالن سرپوشیده دوومیدانی است که توسط شرکت توسعه و نگهداری ورزشی در کشور، در استان اجرا می‌شود و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

افتتاح مدرن‌ترین خانه وزنه‌برداری کشور در ۲ ماه آینده

انوشیروانی تشریح کرد: پروژه خانه وزنه‌برداری اردبیل که مدرن‌ترین خانه وزنه‌برداری کشور است طی ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد و همچنین عملیات خانه وزنه‌برداری پارس آباد نیز در حال انجام است که طی سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به وجود ۵ پروژه زمین چمن و استادیوم فوتبال در شهرستان‌ها، بیان داشت: پروژه شهرستان پارس آباد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و زمین چمن مینی فوتبال بابک بیله‌سوار نیز آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: زمین چمن استادیوم گرمی و بهسازی کامل این پروژه نیز در حال انجام است که تلاش بر این است تا پایان دولت این پروژه به اتمام برسد، و علاوه بر این زمین چمن مشگین شهر نیز در مرحله نصب چمن قرار دارد و طی ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد؛ همچنین استادیوم چمن هیر نیز بازسازی و بهسازی شده و تا پایان سال برای استفاده ورزشکاران آماده خواهد شد.

عملیات عمرانی سالن ورزشی خلخال رو به اتمام است

انوشیروانی تأکید کرد: عملیات عمرانی سالن ورزشی شهرستان خلخال نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و در کنار آن ما سعی کردیم استادیوم و چمن مصنوعی خلخال را نیز تعیین تکلیف کرده و خوابگاه این شهرستان را نیز در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: در شهرستان سرعین نیز یک مجموعه خیلی مناسب ورزشی وجود دارد که سعی داریم هتل ورزش آن را نیز امسال تکمیل کنیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در شهرستان نمین برای مجموعه ورزشی شاهماری، اعتبار مناسبی در نظر گرفتیم که امیدواریم با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان استان و تخصیص اعتبار، این مجموعه را بهسازی کرده و نواقص موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه جامعه ورزشی کوثر که احداث یک خوابگاه در این شهر است، سال آینده زمین این خوابگاه تعیین شده و پروژه آغاز می‌شود.

انوشیروانی در خصوص پیست‌های اسکی‌ استان نیز بیان داشت: اهتمام اداره ورزش بر این است که پیست اسکی فندقلو نمین تا چند ماه آینده به اتمام برساند.

وی گفت: در کنار این پروژه‌ها بخش خصوصی نیز عملکرد خوبی داشته به خصوص در رشته اسکی که سرمایه‌گذاران در منطقه اوجور، یک پیست اسکی با استانداردهای بین‌المللی احداث می‌کنند و این پروژه روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و به‌زودی با احداث این پیست و پیست‌های فندقلو، آلوارس و خلخال بی‌شک تحولی شگرف در اسکی استان و همچنین منطقه شمال غرب کشور را شاهد خواهیم بود.

-انتهای پیام/3463/628/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار