کد خبر: ۱۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
فرمانده سپاه استان اردبیل خبر داد؛
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت خود برای اجرای طرح شهید حاج «‌قاسم سلیمانی» در سطح استان استفاده می‌کند.

بکارگیری تمام ظرفیت سپاه برای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل امروز در جلسه قرارگاه طرح شهید قاسم سلیمانی استان اظهار داشت: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت خود برای اجرای طرح شهید سلیمانی استفاده کرده و در کنار شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و خدمات‌دهی کمک‌های مومنانه را نیز در سطح استان مبنای کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات‌رسانی بهداشتی پیشگام شده، افزود: طرح ملی شهید سردار سلیمانی با عنوان «هر پایگاه مقاومت یک پایگاه سلامت» از اول آذر آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه دارد و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با بیان اینکه پیشرفت روز افزون کشورمان خاری بزرگ بر چشم دشمنان است، گفت: دشمنان و استکبار چشم دیدن امنیت و دفاع کشورمان، پیشرفت علم و صنعت، انسجام وحدت ملی و توسعه زیرساخت‌های علمی و گسترش عمق انقلاب اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام «میثم فیاضی» با اشاره به اینکه پدیده کرونا، یک امتحان الهی است، بیان داشت: با تبیین اهداف رزمایش کمک مومنانه درمی‌یابیم که مردم از زمان خودآگاه شدند و مشکلات اجتماع نمی‌تواند آنها را غافل کند

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار