کد خبر: ۱۴۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کمیسیون صنعت چاپ، در پی نشست فعالان صنعت چاپ با رئیس میز محصولات نوآورانه و خلاق سازمان توسعه و تجارت، در سازمان توسعه و تجارت تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ جمعی ار فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران روز گذشته در جلسه‌ای با حضور رئیس میز محصولات نوآورانه و خلاق سازمان توسعه و تجارت برخی مطالبات صنفی خود را در حوزه صادرات‌، مشکلات خروج بار از گمرک و ... مطرح کردند.

در این نشست که در تعاونی لیتوگرافان ایران برگزار شد،‌ غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی‌، احمد ابوالحسین رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران‌، بابک عابدینی رئیس اتحادیه صادرکنندگان‌، جلال ذکایی و  جلیل غفاری رئیس اتحایه صحافان و محمد ولی رئیس میز محصولات نوآورانه و خلاق سازمان توسعه و تجارت حضور داشتند.

 مشکلات ارز در صادرات محصولات صنعت چاپ،‌ مشکلات حضورنمایندگان این صنعت در نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ،‌ مشکلاتی که در خروج بار از گمرک وجود دارد و ... از جمله دغدغه‌های فعالان صنعت چاپ در این نشست بود.    

خروجی این نشست نیز تشکیل کمیسیون صنعت چاپ در میز محصولات نوآورانه و خلاق سازمان توسعه و تجارت برای پیگیری مشکلات این صنعت بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت چاپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار