کد خبر: ۱۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
سناتور دموکرات آمریکا گفت: همان طور که همه می دانند به دلیل همه‌گیری بسیار وحشتناک کرونا در آمریکا، ده‌ها میلیون شهروند این کشور با شرایط نامساعد اقتصادی روبرو هستند.

به گزارش برنا، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا، روز گذشته در پیام توییتری عنوان کرد: همان طور که همه می دانند به دلیل همه‌گیری بسیار وحشتناک کرونا در آمریکا، ده‌ها میلیون شهروند این کشور با شرایط نامساعد اقتصادی روبرو هستند. این افراد نمی توانند اجاره‌خانه‌هایشان را بدهند و با خطر تخلیه این خانه ها مواجه هستند. حتی شاهد آن هستیم که در بحبوحه بدترین بحران بهداشتی دوران مدرن تاریخ آمریکا، میلیون ها نفر استطاعات مالی برای مراجعه به پزشک را ندارند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما شاهد خانواده هایی در سراسر آمریکا هستیم که پول در اختیار ندارند که به طور مناسبی مواد غذایی برای کودکانشان تامین کنند. میزان گرسنگی در آمریکای امروز در بالاترین سطح طی دهه های اخیر قرار دارد. شاهد این هستیم که در سراسر امریکا افراد شاغل بیشتر بدهکار می شوند.

سندرز افزود: به همین دلیل فکر می کنم تا زمانیکه لایحه ای در مورد رسیدگی به این وضعیت در کنگره تصویب نشده، اعضای کنگره نمی‌توانند به تعطیلات کریسمس بروند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار