کد خبر: ۱۴۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
گروه استان ها- البرز- فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 270 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در این خصوص اظهار داشت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای 2 سارق حرفه ای و سابقه دار را در این سرقت ها مشاهده کرده و تحرکات آنها را زیر نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: در ادامه کارآگاهان متوجه شدند، این 2 سارق پس از آزادی از زندان اقدام به سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف شهر کرج کرده و اموال مسروقه را در شهرستان فردیس به 2 مالخر سابقه دار به فروش می رسانند.

سردار محمدیان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه 2 سارق و 2 مالخر اموال مسروقه را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نیافته و به بیش از 270 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرج اقرار کردند، یادآور شد: ماموران در بازرسی از محل اختفاء متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش، رینگ و لاستیک و باطری خودرو که بنا به نظر کارشناسان بیش از 20 میلیارد ریال ارزش گذاری شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ادامه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال از سرقت اموالشان پیشگیری کنند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار