کد خبر: ۱۴۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
گروه استان‌ها- رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از استاندار فارس می‌خواهیم  به حل مشکل نیروی انسانی در شهرداری شیراز کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید عبدالزراق موسوی در آیین افتتاح زیرگذر دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده با بیان اینکه افتتاح این زیرگذر محصول همدلی و همکاری عناصر مختلف اعم مردم و مسئولان است، اظهار داشت: در حوزه امور شهری و شهرداری حق دسترسی آسان به خدمات یا همان تسهیل در خدمات با کیفیت، مهم‌ترین مأموریت شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است که یکی از مصادیق آن افتتاح این پروژه است.

رئیس شورای شهر شیراز افزود: ضمن احترام به دیرینه تاریخی شیراز باید گفت حرف‌ها و ادعاها باید به اندازه عظمت شیراز باشد و در هفته‌ای که به نام هفته حمل و نقل در نظر گرفته شده و در آیین افتتاح زیرگذر شهید دانشمند محسن فخری‌زاده با عدد و ادله اثبات خواهم کرد که شهردار، شورای شهر، استانداری و فرمانداری در زمینه موارد فوق خوب عمل کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: پروژه مترو خط دو کاری ملی و فراملی است و از ظرفیت جوانان شایسته در کنار مدیران با تجربه در این پروژه و سایر پروژه‌ها استفاده شده اما هنوز ظرفیت بیشتری برای استفاده از جوانان وجود دارد و علیرغم تمام کارهایی که انجام شده نتوانسته‌ایم مشکل استفاده از ظرفیت جوانان را حل کنیم و از استاندار فارس می‌خواهم که به حل مشکل نیروی انسانی در شهرداری شیراز کمک کند.

فرهنگ‌سرای معلولین در شیراز کلنگ‌زنی خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم ضمن تبریک روز حمل و نقل و همچنین تبریک روز پرستار گفت: این دو حوزه این روزها به نوعی با هم مرتبط شده‌اند زیرا با شروع شیوع کرونا حوزه حمل و نقل با جابجایی مسافر و بارهای ضروری و ارائه خدمات به مردم، دوشادوش کادر درمانی به مقابله با این بحران پرداخت.

نواب قائدی گفت: از استاندار فارس می‌خواهم بازآفرینی مجموعه زندیه را در اولویت پیگیری و حمایت قرار بدهد تا شهروندان ما همچون اطراف ارگ کریمخانی از این مجموعه نیز بتوانند استفاده کنند.

عضو شورای شهر شیراز افزود: یکی از اصول منشور حقوق شهروندی نگاه عدالت‌محور در خدمات‌رسانی است و اگر ما در چمران پیاده راه سلامت را اجرا کردیم همانند آن را در بلوار احمد بن موسی نیز انجام دادیم و با درایت شهردار و اعضای شورای شهر اجرای نهضت آسفالت به عنوان یکی از نیازهای شهروندان نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: فاز اول آسفالت شیراز انجام شده و فاز دوم آن که شامل کوچه‌ها و معابر هستند نیز توسط شهردار در حال پیگیری است و بودجه لازم برای آن در سال 1400 نیز پیش‌بینی شده است و امیدوارم مشکل معابر خاکی و آسفالت معیوب حل شود.

قائدی گفت: برای اولین بار در کشور فرهنگ‌سرای معلولین در شیراز کلنگ‌زنی خواهد شد و این موضوع نشان می‌دهد که شورای پنجم و شهرداری به همه اقشار جامعه نگاه یکسان دارد چرا که ما حدود 36 هزار معلول و جانباز در شهر شیراز داریم.

انتهای پیام/422/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار