کد خبر: ۱۴۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛
افتخاری گفت: با یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تفاهم نامه‌ای داشتیم تا ۲ هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری در این فروشگاه‌ها استخدام شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم امضای تفاهمنامه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌هایی که برای ارتقای قدرت خرید بازنشستگان کشوری انجام می‌دهیم علاوه بر همسان سازی حقوق، بسته‌های رفاهی مختلفی را در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: در حوزه‌های اقلام اساسی، لوازم خانگی، بیمه نامه و ... تخفیف‌هایی برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته ایم این تخفیف‌ها در هر بسته متفاوت است، امروز قرار شد این تخفیف‌ها بیشتر هم شود. با فروشگاه افق کوروش تفاهم نامه‌ای داشتیم تا ۲ هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری در این فروشگاه‌ها استخدام کنند و زمینه‌ای  برای اشتغال فرزندان بازنشستگان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه از ابتدای خردادماه سال جاری پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان را بدون افزایش حق بیمه بیشتر از بازنشستگان ۲ برابر کردیم، ادامه داد: این روند باید افزایش پیدا کند تا در حوزه درمانی خدمات بیشتری ارائه شود. برای بازنشستگان بیمه دندان پزشکی مهم است امیدواریم بتوانیم در حوزه دندان پزشکی خدمت خوبی را ارائه دهیم.

افتخاری با اشاره به اینکه با گروه انتخاب قرارداد خوبی در حوزه خرید لوازم خانگی با اقساط ۵ ساله برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است، گفت: فرزندان بازنشستگان که مایل هستند در فروشگاه افق کوروش مشغول شوند بر روی سایت یک درگاهی را قرار می‌دهیم و بازنشستگان می‌توانند در این قسمت ثبت نام کنند و فرآیند‌های افق کوروش را طی کنند بعد از آن به کار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: تاریخ شروع ثبت نام را در سایت صندوق بازنشستگی اعلام می‌کنیم. در این مرحله فعلا این شرایط برای فرزندان بازنشستگان در نظر گرفته شده است و درباره نوه بازنشستگان هنوز تصمیم گیری نشده است. سعی می‌کنیم مسیر را برای ثبت نام خانواده بازنشستگان باز کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار