کد خبر: ۱۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
رئیس اداره بهره برداری برق حصار از قطعی دو فیدر آسارا و نساء در سقوط بهمن روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این اتفاق بر اثر سقوط بهمن در این منطقه رخ داد که سرانجام با تلاش‌های انجام شده مشکل برطرف شد.

بهنام تیموری، رئیس اداره بهره برداری برق حصار، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به علت بارش شدید برف از ساعات بامداد روز پنج شنبه ٢٧ آذرماه در بخش آسارا محدوده جاده چالوس هر دو فیدر آسارا و نسا به طول مجموعا ١۴٠ کیلومتر، برق ۴۰ روستا و شهر آسارا قطع شد که با تلاش بی وقفه همکاران و پرسنل‌ راهداری در ساعت ابتدایی صبح روز بعد، ۳۲ روستا و شهر آسارا برقدار شدند.

رئیس اداره بهره برداری برق حصار اظهار کرد: با سقوط بهمن در فرعی وارنگه رود و مسدود بودن مسیر روستاهای کیاسر، همه جا، ولایت رود، یک ساعت بعد از باز شدن مسیر، برق روستاهای مذکور نیز وصل شد.

تیموری در ادامه افزود: در فرعی وارنگه رود به دلیل سقوط بهمن یک فاصله سیم به طول ٢۵٠ متر در ارتفاعات قطع شده بود که توسط اکیپ عملیاتی بهره برداری وصل و برقدار شد.

وی یادآور شد: اطلاعیه هشدارهای هواشناسی و آمادگی کامل همکاران موجب شد بخش اعظمی از روستاهای بخش آسارا در ساعت اولیه خاموشی، برقدار شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در بحران برف اخیر پارگی سیم‌ها و شکستگی درختان، موجی قطعی برق ۶۵٠٠  مشترک در مناطق مختلف آسارا شد، تصریح کرد:  برق این میزان مشترک بالغ بر ١٢ مگاوات ساعت بوده است.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار