کد خبر: ۱۴۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۳ هزار و ۷۰۰ بسیجی در لرستان جهت مقابله با کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در چهارمین رزمایش احسان و همدلی که توسط  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌های مومنانه اتفاق تصادفی نیست که با آمدن کرونا به اقتضا این تهدید، بسته‌های حمایتی را تهیه و در اختیار مردم بگذاریم بلکه انقلاب اسلامی یک انقلابی است که در پیدایش، ماهیت و رمز پایداری انقلابی  بی‌بدیل  و منحصر به فرد است.

وی افزود: منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی ایران از این جهت است که در جهان اولین بار است حکومتی ایجاد شود که بخواهد حق مطلق خداوند و مردم را استیفاء و مردم سالاری دینی ایجاد کند که همین امر انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده در جهان مطرح کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در انقلاب اسلامی مشارکت جویی و شناسایی ظرفیت‌های مردم در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین حمایت و تکریم  از مردم به زیبایی طراحی شده و هر کجا که نیاز باشد نظام از مردم حمایت کند شرعا و قانونا وظیفه‌اش را انجام می‌دهد چرا که مردم ولی نعمت مسئولان هستند و در مقابل هر کجا نیاز به حضور مردم باشد از جمله مشارکت‌های سیاسی، امنیت و بحران‌های طبیعی و همچنین حمایت از دستگاه‌های حمایتی مردم همیشه پای کار هستند.

وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت مردمی را آزاد کرده است بیان کرد: اکنون سلاح استراتژیک انقلاب اسلامی مردم هستند، مردم صاحبان  اصلی حکومت هستند و خودشان به انقلاب اسلامی رای دادند و در ماهیت هم مردم تعیین می‌کنند چه کسی دولت شود و چه کسانی در مجلس و شورای شهر وکیل آنها شوند.

سردار کشکولی گفت: بسیار خوشحال هستیم که بین مردم و حاکمیت پیوستگی وجود دارد  که  همین امر علی‌رغم جو سازی‌های وسیع و فشارهای سخت امنیتی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی از طرف دشمنان سبب ماندگاری  نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات گرانی، سوء مدیریت‌ها و بد اخلاقی‌های ما  مسئولان که بعضا نسبت به مردم ناشکر هستیم، متاسفانه هنوز لایه‌هایی از رسوب ارباب و رعیتی در ذهن برخی مسئولان مانده  است نظام جمهوری اسلامی در یک آرامش روحی و روانی در حال پشت سر گذاشتن سختی‌ها و زمینه سازی ظهور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان ماه صفر 112 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شده که کلیه این بسته‌ها توسط مردم و خیران تهیه شده است و همچنین جهت اجرای طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی حدود 3 هزار و 700 بسیجی  جهت مقابله با کرونا  با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/645/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار