کد خبر: ۱۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
به مناسبت میلاد باکرامت حضرت زینب(س) و روز پرستار سومین همایش پیام آوران عاشورایی با حضور خواهران و همسران شهدا در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد.

سومین همایش پیام آوران عاشورایی در شیراز برگزاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت میلاد باکرامت حضرت زینب(س) و روز پرستار امروز سومین همایش پیام آوران عاشورایی با حضور خواهران و همسران شهدا در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد.

این برنامه با حضور بیش از 40 نفر از خواهران و همسران شهدا و تعدادی از پرستاران دوران دفاع مقدس و به همت مدیریت مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با همکاری حوزه هنری فارس و کمیته زنان و خانواده ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این برنامه تعدادی از خواهران و همسران شهدا به خاطره‌گویی پرداختند و نقش زنان به ویژه خواهران شهدا را در حماسه آفرینی‌های سال‌های دفاع بیان کردند.

«ساجده تقی‌زاده» مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس نیز در این برنامه با اشاره با اینکه در فضای فکری و فرهنگی دفاع مقدس پرستار فقط کسی نیست که تحصیلات پرستاری دارد و در بیمارستان‌ها مشغول است گفت: بلکه کسانی که با پرستاری از جانبازان قطع نخاع، اعصاب و روان و شیمیایی زندگی می‌کنند نیز پرستارانی هستند که جانفشانی می‌کنند.

در این برنامه از «سکینه کونجانی» خواهر شهیدان کوینجانی که نزدیک به سی سال است از همسر جانبازش پرستاری می‌کند و تعدادی دیگر از پرستاران دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار