کد خبر: ۱۴۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از برکناری احمد امیر فخریان، رییس هیأت جودو خراسان رضوی، به علت غیر قابل قبول بودن مدرک دانشگاهی وی خبرداد.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: روز چهارشنبه از دانشگاه فردوسی استعلامی مبنی بر صحت مدرک آقای فخریان رییس هیأت جودو گرفتیم که امروز دانشگاه فردوسی طی نامه‌ای اظهار کرد که مدرک وی مورد بررسی قرار گرفته است و این مدرک ارزش معادل دانشگاهی ندارد و به عنوان مدرک معتبر دانشگاهی نمی‌توان از آن استفاده کرد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان این موضوع که با توجه به اینکه قبلا هم با او صحبت کرده بودیم و اذعان کرده بود اگر مدرک بنده جعلی باشد خودم استعفا می‌دهم، ادامه داد: ما هم به فدراسیون طی نامه‌ای درخواست کردیم با توجه به استعفا وی و غیر قابل قبول بودن مدرک او ابلاغ ایشان را لغو کند؛ آقای گرایلی را برای سرپرستی هیأت جودو معرفی کردیم تا روند کاندیداتوری و برگزاری انتخاب ریاست هیأت جودو خراسان رضوی طی شود.

پیش از این هم شاهد جعلی و غیر قابل قبول بودن مدارک برخی از رؤسای هیأت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان بودیم؛ بدیهی است که اداره کل ورزش و جوانان نسبت به استعلام و تایید صحت مدرک مقامات خود دقت علمی بیش از پیش به کار ببندد.

انتهای پیام/ 70066

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار