کد خبر: ۱۴۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح، مهمات و احشام به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و به این منظور قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار قاسم رضایی جانشین نیروی انتظامی کشور در نشست مشترک با مرزبانان استان‌های غربی در ستاد انتظامی ایلام به لزوم مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و احشام در کشور اشاره کرد و گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح، مهمات و احشام به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی جایگاه والایی دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها لوکوموتیو دیگر سازمان‌ها باشد.

 جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فرماندهان، مسوولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

سردار رضایی با بیان اینکه مؤثرترین مولفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است، گفت: مولفه موثر در روابط بین‌الملل و روابط خارجی نیز این نیرو در کشور است و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاه‌ها می‌لنگند.

جانشین نیروی انتظامی کشور با خدا قوت جانانه به فرماندهان مدیران و کارکنان انتظامی و مرزبانی سه استان مذکور گفت: باید اقدامات ما انقلابی و برای انقلاب باشد و آرامشی که لایق مردمان سرزمینمان است برایشان رقم بزنیم.

 وی با اشاره به به فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده شوم قاچاق سلاح و مهمات که بار زحمات و مقابله این مهم بر دوش کارکنان پلیس است، ادامه داد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که نصیب همه ما شده و ما باید با تشکیل بانک‌های اطلاعاتی دقیق در موضوعات مختلف به ویژه قاچاق سلاح و احشام که عامل اصلی ضربه به اقتصاد، امنیت و آرامش مردم است تلاش کنیم.

این مقام ارشد ناجا یادآور شد: با به روز کردن ایده‌ها و تاکتیک‌ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود باید از روزمرگی دوری و با پایش و اقدامات هوشمندانه، در شأن پلیس ایران اسلامی عمل کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه عامل اغلب ناهنجاری‌های جامعه قاچاق به ویژه قاچاق سلاح است گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که بخواهند به هر نحوی یا با حمل و نگهداری و استفاده غیر مجاز از سلاح آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 9708

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار