کد خبر: ۱۴۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد خبر داد؛
سرهنگ ابوالفضل فتوحی از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد.

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ دوم پاسدار «ابوالفضل فتوحی»، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یک سال از شهادت سردار شهید سلیمانی گذشت و در این یک سال نیز اتفاقات زیادی برای کشور افتاده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد این شهید والامقام از ۹ دی تا ۱۹ دی‌ در سطح شهرستان خلیل‌آباد اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: هفته بصیرت با سالگرد شهادت سردار سلیمانی متقارن و برنامه‌های متعددی برای این دهه پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه فضاسازی، دیوارنویسی، شعارنویسی، نهضت نصب پوستر به این مناسبت از هشتم دی در شهرستان آغاز می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های بصیرتی عمومی که سال‌های گذشته برگزار می‌شد به دلیل شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار نمی‌شود ولی در فضای مجازی این برنامه دنبال می‌شوذ.

وی با اشاره به اینکه پویش نقاشی کودکان، دل‌نوشته و دیدار با خانواده شهدا نیز برگزار خواهد شد، ابراز داشت: وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی نیز نکات بسیار زیادی دارد که همه اقشار جامعه به‌خصوص مسئولان شهرستان نباید از خواندن آن غافل شوند و مسابقه‌ای از متن این وصیت‌نامه نیز برگزار می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه در شام شهادت این سردار بزرگ نیز جلوی درب تمام مساجد به‌خصوص ۲۰ مسجد که در طرح شهید سلیمانی و مسجد سنگر سلامت فعالیت دارند حجله‌هایی نصب خواهد شد، عنوان کرد: توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه یا پویش نذر خدمت نیز به این مناسبت در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی تشریح کرد: گشت رضویون و اردوهای جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی و اهدای خون نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

شهید سلیمانی یک شخصیت جهانی است

ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد نیز در این نشست با بیان اینکه اعتقاد داریم که بزرگداشت شهید سلیمانی با توجه ‌به شرایط کرونایی شهرستان باید به نحو احسن برگزار شود، بیان داشت: تشییع سردار سلیمانی نشان داد که این شهید بزرگوار متعلق به یک نفر و شخص و قشر و ایران نیست بلکه متعلق به جهان است.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یک شخصیت فراملی در دنیا است و نه‌تنها ملت‌های مسلمان دنیا پیگیری می‌کنند بلکه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا نیز این شخصیت را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت‌هایی که ظلم‌ها و جنگ‌ها آنها را تهدید می‌کند به دنبال شخصیت سردار سلیمانی هستند و به این شخصیت نیز جایگاه فراتر از ایران اسلامی داده است.

فرماندار خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: مسئولیت ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در سطح شهرستان خلیل‌آباد برعهده سپاه است و باید برنامه‌ریزی لازم برای هر چه‌بهتر برگزار شدن این امر انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از فضای مجازی در این‌ خصوص باید در دستور کار قرار گیرد، اذعان کرد: تمام مدارس شهرستان خلیل‌آباد از طریق برنامه شاد باید به طور هم‌زمان در یک ساعت مشخص برنامه‌های خود را به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دهند و از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار