کد خبر: ۱۴۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
مسوول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از خدمات رسانی بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه در ۲۱ روستای بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مسؤول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مناطق محروم گفت: در راستای سیاست های نظام مقدس اسلامی و در اجرای برنامه های سازمان بسیج مستضعفان در چهار چوب طرح شهید رهنمون با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخودار تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه‌های جهادی سلامت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت کهگیلویه  به منطقه دهستان غربی دیشموک  اعزام شدند.

سید منصور تقوی افزود: این گروه‌های جهادی خدمات مختلفی از قبیل درمان بیماران و آموزش در مدارس و  خانواده ها در حوزه بهداشت محیط ، بیماریهای واگیر، بیماریهای دهان و دندان، روان درمانی، فشار خون و بخصوص نحوه پیشگیری از ابتلای به کوئید ۱۹ را به مردم ۲۱ روستای دهستان غربی دیشموک ارائه دادند.

وی گفت: در این کاروان سلامت بیش از 20 نفر در قالب هفت تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی، علاوه بر خدمات درمانی و آموزش های بهداشتی افزون بر 3 هزار ماسک در بین اهالی روستاهای مذکور توزیع کردند.

تقوی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی مصمم است تا سه سال آینده در این منطقه کمتر برخوردار خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/82009

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار