کد خبر: ۱۴۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
دانش‌آموزی که از فرصت فضای مجازی استفاده کرده و کلاس رفع اشکال برای همکلاسی‌هایش برپا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، کرونا اگر چه فرصت‌های زیادی از ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی را از جهان گرفت و  درد بسیاری برای مردم جهان ایجاد کرد، اما دریچه‌های زیادی برای دلگرم بودن در روز‌های سراسر ناامیدی گشوده است تا در کنار انسان‌های رئوف و مهربان از این دوران سخت هم گذر کنیم.

می‌خواهیم از دانش‌آموزی صحبت کنیم که از فرصت فضای مجازی استفاده کرده و کلاس رفع اشکال برای همکلاسی‌های خودش برپا کرده است.

سیده ‌فاطمه ‌زهرا هاشمی دانش‌آموز شهرستان نکا در حال حاضر با گروه ۶۰ نفری این طرح را آغاز کرده و همه دلخوشی‌اش این روز‌ها این است که روز به روز به تعداد دانش‌آموزان حاضر در گروهش اضافه می‌شوند.

او با بیان اینکه من به همراه یکی از دوستان با هم برای دانش‌آموزان سه پایه ۷، ۸ و ۹ گروهی در قالب رفع اشکال درس دایر کردیم، ادامه داد؛ در این گروه از بچه‌ها خواستیم تا مشکلات درسیشان را بیان کنند و بتوانیم با هم حل کنیم، کم‌کم این کار برایم خوشحال‌کننده شد و از این کار خسته نمی‌شوم.

سید‌ه ‌فاطمه ‌زهرا هاشمی درباره چند و چون کار گفت: این ایده از پایگاه بسیج حضرت زهرا (س) مسجد سجادیه نکا شروع شد، در گروهی در نرم‌افزار واتس اپ عضو بودم، خواستند کسی که بهتر دروس را متوجه می‌شود؛ به دانش‌آموزان کمک کند که من اعلام آمادگی کردم.

دانش‌آموزی که داوطلبانه رفع اشکال درسی می‌کند

هاشمی درباره شیوه اداره کلاسش افزود: از ساعت ۷ تا ۸ شب گروه را باز می‌گذاریم و به اشکالات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهیم، فکر کردم در شرایط سخت است که می‌شود هر کس به وسع خود انسانیتش را نشان دهد، دست هم را بگیریم و از انجام هر کاری برای یکدیگر دریغ نکنیم.

سید‌ه‌ فاطمه ‌زهرا هاشمی نمره الف مدرسه و اکنون دانش‌آموز پایه نهم است در ادامه بیان کرد: از زمانی که بیماری کرونا وارد کشور ما شده خیلی‌ها را گرفتار کرده، باید دست به دست هم دهیم و با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار