کد خبر: ۱۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
گروه استان‌ها - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: تاکنون ۵۵ سری جهیزیه در قالب طرح شهید سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان یزد توزیع شده و در روز یادواره ۱۱۰ سری جهیزیه دیگر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ عباس جوکار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان یزد جهت تشریح برنامه‌های یادواره شهدای شهرستان یزد و طرح شهید سلیمانی در استان یزد اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی و محرومیت‌زدایی در استان، فعالیت‌ها با رویکرد خدمت‌رسانی به اقشار گوناگون اجرا می‌شود.

وی گفت: اولین یادواره سردار سلیمانی در استان یزد به صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی روز سه‌شنبه ساعت 13:30 در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود و در این برنامه 750 خانواده شهید از طریق فضای مجازی میهمان مراسم هستند.

جوکار خاطر نشان کرد: در قالب طرح تکریم خانواده‌های شهدا از 750 خانواده‌های شهید دیدار به عمل آمد و این عزیزان مراسم یادواره را به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های اجتماعی و تلوزیون مشاهده می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد افزود: طبق تقسیم‌بندی خدمات در استان یزد سهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان یزد 1637 خدمت بوده است اما خوشبختانه با مساعدت و کمک خیرین بیش از مقدار پیش‌بینی شده ارائه خدمات انجام شده است.

جوکار تصریح کرد: روز سه‌شنبه در محل برگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان یزد توزیع می‌شود، همچنین تاکنون چهار هزار بسته بهداشتی، 18 هزار و 216 بسته معیشتی توزیع و 15 طرح محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی اجرا کردیم.

وی بیان کرد: در روز یادواره 110 سری جهیزیه توزیع می‌شود، خوشبختانه با کمک خیرین استان تاکنون یک میلیارد و 26 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری و 55 سری جهیزیه ایرانی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد با بیان اینکه شهرستان یزد 1637 شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: در اجرای این طرح‌ها قصد داریم به ازای هر شهید 40 خدمت به افراد نیازمند و محروم شهرستان یزد ارائه کنیم.

جوکار دیگر فعالیت‌های طرح‌های شهید سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان را توزیع اقلام بهداشتی دانست و افزود: با همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا در کشور، بیش از 10 میلیون ماسک در سطح شهرستان یزد تولید و توزیع شد.

وی تصریح کرد: تاکنون 5837 هزار بسته یک کیلویی گوشت قرمز و 8370 هزار بسته سه کیلویی گوشت مرغ بین توزیع شده و در روز یادواره 400 گوسفند ذبح می‌شود و هشت هزار بسته گوشت هم در این روز بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/781/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار