کد خبر: ۱۴۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه احساس می‌کنم آن‌طور که باید به کشاورز و کشاورزی در کشور توجه نمی‌شود، گفت: مسئولین دولت، مراقب زمین‌های کشاورزی باشند؛ چراکه یک‌عده به بهانه ایجاد کارخانه و شهرک صنعتی زمین‌های کشاورزی را تغییر کاربری می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سال‌روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پس از رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهادت قاسم سلیمانی اقشار مختلف مردم را تحت‌تأثیر قرار داد.

امام‌جمعه آستارا شهید حاج قاسم سلیمانی را ذوب‌شده در ولایت‌فقیه دانست و گفت: خیلی از ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی ناشناخته مانده و ایشان برای امت‌های اسلامی زیر سلطه تکفیری‌ها و ایادی وابسته به کفر کارها و اقدامات زیادی انجام داده است.

خطیب جمعه آستارا ارتباط مخلصانه با خدا، راز و نیازهای شبانه و در خدمت ولایت‌فقیه بودن را ازجمله رمزهای ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی بااینکه یک نظامی عالی‌رتبه بود؛ اما در برابر فرزندان و مادران شهدا خاضعانه رفتار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال‌روز تأسیس جهاد کشاورزی قرار داریم و بحث کشاورزی یکی از مسائل مهم و حساس هر کشوری است، چراکه عموم مایحتاج مردم از طریق کشاورزی تأمین می‌شود، گفت: احساس می‌کنم آن‌طور که باید به کشاورز و کشاورزی در کشور توجه نمی‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه وقتی می‌گوییم وزارت جهاد کشاورزی یعنی‌اینکه کار در کشاورزی باید جهادگونه انجام شود و تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: مسؤولین دولت، مراقب زمین‌های کشاورزی باشند؛ چراکه یک‌عده به بهانه ایجاد کارخانه و شهرک صنعتی زمین‌های کشاورزی را تغییر کاربری می‌دهند.  

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سال‌روز کشف حجاب توسط رضاخان غلدر در سال ۱۳۱۴ با هدف متحدالشکل کردن پوشش زنان و مردان جامعه بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب روی مباحث حیثیتی و ناموسی همواره برنامه‌ریزی کرده و با ترویج بی‌بند‌وباری می‌خواهند بر آن کشور مسلط شوند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی کمپین‌های نه به حجاب اجباری در حال ترویج بی‌بند‌و‌باری در فضای مجازی است، گفت: با ترویج بی‌بندوباری در جامعه می‌توان بنیان خانواده‌ها را سست و فرهنگ غربی را جای‌گزین فرهنگ ناب اسلامی ایرانی کرد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار