کد خبر: ۱۴۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
گروه استان ها – رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال ازبنگاهی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: نهم دی ماه در تحقیقات پلیس مشخص شد مالک بنگاهی در حوالی خیابان فدائیان اسلام  مقدار فراوانی کالای قاچاق در محل بنگاهش دپو و جمع آوری کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،  مالک بنگاه با همکاری همدستش با استفاده از یک دستگاه کامیون مقدار  فراوانی کالای قاچاق اعم از لوازم خانگی و پوشاک در این مکان تخلیه کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی در سطح بازار توزیع کند. نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل بنگاه  اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی مراقبت های ویژه از محل بنگاه آغاز و کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را دستگیر و در بررسی از داخل بنگاه  526 ثوب کاپشن مردانه،  156 سری چمدان مسافرتی و 10 هزار و 416 عدد استکان و لیوان فاقد بارنامه ، فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کرده ­اند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار