کد خبر: ۱۴۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
گروه استان‌ها-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای مصوبات کارگروه هوای اصفهان در پی استمرار پایداری هوا در هفته جاری خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تداوم آلودگی هوای کلانشهر اصفهان، اظهار داشت: کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان در پی استمرار پایداری هوا در هفته جاری اطلاعیه شماره 21 را صادر کرده است.

وی افزود: مشارکت عموم در کاهش تردد خودروها و عدم انجام سفرهای غیرضروری شهری و برون شهری در کاهش آلودگی اصفهان ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی الزامی است، گفت: شهروندان باید از ماسک استفاده کنند و از ورزش و حضور در فضای باز پرهیز کنند.

وی ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق و رعایت الگوی مصرف از دیگر مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هوای اصفهان است و در این راستا عدم فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر، کاهش فعالیت صنایع قرار گرفته در لیست آلاینده‌ها محیط زیست ضروری است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: اعمال قانون پلیس در تردد خودروها، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، عدم انجام عملیات عمرانی آلاینده و خاکبرداری و پرهیز از سوزاندن ضایعات از دیگر مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط آلودگی هواست.

انتهای پیام/166/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار