کد خبر: ۱۴۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
گروه استان‌ها_ رئیس سازمان صمت استان زنجان از اجازه شروع به کار مشاغل دسته سه خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونا در استان زنجان که خوشبختانه سیر نزولی داشته و همه شهرستان‌ها در شرایط زرد قرار دارند، حجم محدودیت‌ها کاهش یافته و گروه‌های جدیدی از فردا  اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه گروه سه مشاغل از روز آینده می‌توانند در استان فعالیت کنند، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، استخرهای سرپوشیده، تالارها و رستوران‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سینما و تئاتر جز دسته سوم مشاغل هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: شرط شروع به فعالیت این مشاغل رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی که در زمان ثبت‌نام در سامانه و اخذ QR کد را مطالعه و آن را تایید کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه از ملزومات مبارزه با کرونا قطع زنجیره بیماری است، خاطرنشان کرد: افراد باید به تمام مواردی که هنگام اخذ کد QR متعهد شده‌اند رعایت کنند چراکه در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد. خوشبختانه وضعیت این روزهای استان زرد است ولی کمی غفلت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت استان را مجددا قرمز کند.

فغفوری با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل آزاد در استان زنجان در ایام کرونایی ضررهای هنگفتی را تجربه کردند، گفت: امیدواریم با باز شدن مشاغل گروه سه کمی از ضرر و زیان این مشاغل جبران شود.

انتهای پیام/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار