کد خبر: ۱۴۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
در حالی که رسانه های آمریکایی به انعکاس اظهارات مسیح علینژاد به عنوان "صدای مردم ایران" پرداخته اند حقیقت پشت پرده آن است که این شخص حقوق بگیر دولت آمریکا است و به همین خاطر در مسائلی مانند ترور سردار سلیمانی به حمایت از تصمیم دولت ترامپ پرداخته است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وبسایت «Responsible Statecraft» وابسته به اندیشکده آمریکایی "کوئینسی" با انتشار یک پست در حساب توییتر خود عنوان کرده است که وابستگی مسیح علینژاد به دولت آمریکا را به عنوان مهمترین داستانی که این پایگاه در سال 2020 از آن پرده برداشته و به آن پرداخته، انتخاب کرده است.

 

 

این وبسایت عنوان کرده است در حالی که رسانه های آمریکایی به انعکاس اظهارات مسیح علینژاد به عنوان "صدای مردم ایران" پرداخته اند حقیقت پشت پرده آن است که این شخص حقوق بگیر دولت آمریکا است و به همین خاطر در مسائلی مانند ترور سردار سلیمانی به حمایت از تصمیم دولت ترامپ پرداخته است.

 

پیش از این، «ایلای کلیفتون» روزنامه‌نگار معروف آمریکایی که با اندیشکده کوئینسی همکاری دارد، در مقاله‌ای با بیان اینکه «مصی علینژاد» پیمانکار دولت آمریکاست و اخیرا 305 هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده، عنوان کرده بود: "رسانه‌ها رابطه علینژاد با دولت آمریکا را افشا نمی‌کنند و نظراتش را نظرات مردم ایران جلوه می‌دهند. علینژاد باید در معرفی خود به رابطه‌اش با دولت آمریکا اشاره کند. او حرف‌های دولت آمریکا را در رسانه‌ها بازتاب می‌دهد."

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار