کد خبر: ۱۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی محور اصلی توسعه استان را همراهی و همدلی مسئولان عنوان کرد و از فعالان فضای مجازی استان خواست از دامن زدن به شایعات بپرهیزند. ب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در جلسه ملاقات عمومی، گفت: رکن اصلی توسعه همدلی است و انتظار می رود در اجرای طرح های عمرانی که به نفع استان است، مدیران همراه شوند. هوائی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالان فضای مجازی از شایعه پراکنی بپرهیزند، خاطرنشان کرد: رسالت رسانه امیدبخشی است اما برخی با دامن زدن به شایعات در فضای مجازی افکار عمومی را نشانه قرار می دهند.

هوائی تصریح کرد: بخشی از مطالب نادرستی که در فضای مجازی استان منتشر می شود از سر نا آگاهی است. معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در پاسخ به مطالبات ساکنان مسکن هزار واحدی در گلستان شهر، دستور برگزاری جلسه مشترک با حضور مدیران مربوطه را صادر کرد و افزود: سعی بر این است تا با انتخاب یک پیمانکار جایگزین، مطالبات ساکنین از جمله بحث آسانسور پاسخ داده شود.

در این جلسه هوائی به سایر مطالبات مطرح شده از جمله حل مشکلات میدان تره بار بجنورد، تولیدی روستای گرکز در جرگلان، مشکلات ساکنان شهرک حکمت بجنورد، مشکلات کوچه رنجبران بجنورد، درخواست نماینده مجتمع دامداران قارلق بجنورد و ... پاسخ داد.

برچسب ها: توسعه ، همدلی ، شایعات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار