کد خبر: ۱۵۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
در بازی دیروز استقلال و پرسپولیس, نیمکت های دو تیم درگیری های پراکنده ای بایکدیگر داشتن

در بازی دیروز استقلال و پرسپولیس, نیمکت های دو تیم درگیری های پراکنده ای بایکدیگر داشتن

علت درگیری بین فکری و گل محمدی

نود و چهارمین دربی پایتخت نیز غروب دوشنبه ۲۲ دی ماه ۹۹ با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. مسابقه ای که کیفیت فنی خوبی داشت و رضایت بینندگان و کارشناسان فوتبال را در پی داشت.

اما طبق روال همیشه دربی ها، دیدار روز دوشنبه سرخابی‌ هم خالی از حاشیه نبود و نیمکت دو تیم استقلال و پرسپولیس با یکدیگر تا حدودی جنگ لفظی داشتند. ماجرا از جایی آغاز شد که پس از به ثمر رسیدن گل اول استقلال، در محوطه جریمه پرسپولیس توپ به دستان وحید امیری برخورد کرد که استقلالی ها با اعتراض شدید نسبت به این صحنه معتقد بودند که خطای هند رخ داده و باید برای آبی‌ها پنالتی اعلام شود اما رضا کرمانشاهی داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد حتی محمود فکری سرمربی استقلال هم در همین صحنه به دلیل اعتراض زیاد به داور کارت زردی را دریافت کرد.

استارت درگیری گل محمدی و فکری از همین لحظه شروع شد که یحیی گل محمدی به فکری بابت اعتراضش به داور معترض شد و از او به سبک خودش خواست تا اعتراضش را تمام کند تا بازی به روال عادی اش برگردد که باعث شد دیگر اعضای نیمکت نشین استقلال به یحیی و دیگر نیمکت نشینان اعتراض کنند و آتش جنگ روشن شود و کار برای آرام کردن طرفین به ناظران بازی و داوری و کارمندان سازمان لیگ و هیات فوتبال استان تهران بکشد.

اما تشنج ایجاد شده روی نیمکت استقلال به پایان نرسیده بود که چند دقیقه پس از آن صحنه مشکوک، با برخورد کوچک محمد نادری کنار خط طولی زمین، این بار صدای اعتراض پرسپولیسی ها درآمد و افشین پیروانی جنگ لفظی خفیفی با نیمکت استقلال آغاز کرد که تقریبا تا پایان بازی ادامه داشت. وی معتقد بود که نیمکت استقلال با اعتراض مستمر و متعدد خود به داور به دنبال این است که شرایط بازی را به نفع خود پیش ببرد.

در مقاطعی از زمان مسابقه، فریادهای سرمربیان دو تیم بر سر داور به گوش می رسید و جدال لفظی بین نیمکت دو تیم استقلال و پرسپولیس تمامی نداشت و همانطور که در خبرها منتشر شد محمود فکری و یحیی گل محمدی سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس پس از پایان بازی و در نشست خبری هم به این نکات اشاره کردند. گل محمدی عنوان کرد که نیمکت استقلال سر و صدای زیادی به راه انداخته بودند و محمود فکری هم مدعی شد نیمکت پرسپولیس بازیکنان استقلال را مسخره کرده است!

به هر صورت دربی ۹۴ هم بدون حاشیه و درگیری نبود و حساسیت و شرایط این بازی روی عملکرد و رفتار اعضای کادر فنی استقلال و پرسپولیس هم تاثیر گذاشته بود. فشار و بار روانی که طبیعتا می تواند روی عملکرد تیم داوری این دیدار حساس هم تاثیرگذار باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال ، دربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار