کد خبر: ۱۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردای پرسپولیس برابر ماشین‌سازی حضور یافته بود، گفت: فقدان میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و باور نمی‌کنم مهرداد را از دست داده‌ایم. بار دیگر به خانواده میناوند و جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. همه می‌دانند مهرداد با جان و دلش برای پرسپولیس تلاش می‌کرد و خوش قلب بود.

وی ادامه داد: دو سه روزی حال و روز خوبی نداشتم و با از دست دادن میناوند حالم بدتر شد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم تا هر چه زودتر به زندگی عادی‌اش بازگردد. به وحید امیری هم به دلیل از دست دادن پدربزرگش تسلیت می‌گویم. امیدوارم از این روزها عبور کنیم. این چند روز مردم به من لطف داشتند و امروز اینجا آمده‌ام که بگویم خوب هستم و تا آخرین لحظه می‌جنگم و این را کسانی که در پرسپولیس حضور داشتند، می‌دانند.

مطهری تصریح کرد: با این شرایط صحبت کردن در رابطه با بازی سخت است، اما جزو وظایف ماست. دو سه روز در تمرینات نبودم اما یحیی گل‌محمدی و دیگر نفرات زوایا را بررسی کرده‌اند و می‌دانند با چه سبکی باید با ماشین سازی بازی کنیم. شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست. من لیگ انگلیس را مثال می‌زنم که تیم‌های پایین تیم‌های بالای جدول را می‌برند. به همین دلیل لیگ جذاب شده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شکست سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک در هفته گذشته تصریح کرد: لیگ ایران هم این جذابیت را پیدا کرده است. هفته قبل دیدید که بازی را یک بر صفر جلو افتادیم، اما شاید به دلیل دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. این مسئله نشان می‌دهد اینطور نیست که برابر تیم‌های ته جدولی امنیت داشته باشیم. از بازیکنان‌مان می‌خواهیم هوشیار باشند و ۹۰ دقیقه تمرکز صددرصد داشته باشند. اگر یک جا ۹۹ درصد درصد تمرکز داشته باشیم، از همان یک درصد ممکن است از حریف ضربه بخوریم. باید هوشمندانه و با برنامه و همراه با تمرکز بازی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار