فاطمی با تاکید بر اینکه هیچ اجباری بر عضویت مشتریان این بانک در سامانه ساپتا وجود نداشته و میتواند انصراف دهد، عنوان کرد: سال گذشته 24 میلیارد تومان بابت ارسال پیامک به حدود 4 میلیون مشتری هزینه شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی با بیان اینکه با افزایش تعرفه خدمات پیامک از سوی اپراتورها در سال جاری از هشت به 11 تومان در شرایطی قرار گرفتیم که بودجه جاری ما کفاف هزینههای سنگین پیش رو را ندارد، ادامه داد: این در حالی است که با توجه به اینکه در حال حاضر هشت میلیون نفر در سامانه ساپتا عضو هستند و در طول سال بر تعداد آنها افزوده خواهد شد برآیند میکنیم که هزینههای بانک ملی برای پرداخت هزینه ارسال پیامک به مشتریان این بخش به حدود 50 میلیارد تومان برسد رقمی که با توجه به دولتیبودن بانک و محدودیت بودجه آن قابل توجه خواهد بود.