کد خبر: ۱۵۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۴۰ برنامه ویژه دهه فجر و گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح نواحی، رده‌ها و اقشار سپاه و بسیج استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در دهه فجر هر ساله برنامه‌های باشکوهی در سراسر کشور و استان‌ها برگزار می‌شد که امسال نیز برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود اما به لحاظ شرایط ویروس کرونا شاید مانند سال‌های پیشین تجمعات زیادی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال جاری برنامه‌های با تجمع کم با مجوزهای ستادهای کرونا برگزار می‌شود، افزود: انتقال و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان از وظایف همه ما است.

 فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 1040 برنامه ویژه دهه فجر و گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح نواحی، رده‌ها و اقشار سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری از 12بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) و روز آغازین دهه فجر تا 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

اکبری گفت: برگزاری نشست‌های خبری نواحی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، فضاسازی و بروزرسانی تابلوهای شهری و تزیین مجلات مختلف و ارسال پیامک انبوه، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای سراسر استان و برگزاری راهپیمایی‌های خودرویی و موتوری در دو روز 12 و 22 بهمن‌ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر، دیدار با خانواده‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان به خصوص خانواده‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان دوران انقلاب صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برگزاری نورافشانی در شب 22 بهمن در مکان‌های مشخص به همراه بانگ "الله اکبر" و برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس 10" نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برگزاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این ایام، یکی دیگر از برنامه‌ها است، طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های خوبی را پشت سر گذاشته است و از افتخارات سپاه و بسیج محسوب می‌شود، تاکنون طرح شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری بالای 80 درصد موفقیت داشته است.

اکبری با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری طرح ثامن در فضای مجازی برای بسیجیان استان در ایام دهه فجر، اضافه کرد: فضای مجازی یک جنگ است و ترس دشمن نیز این است که بسیجیان این فضا را به دست بگیرند و برای همین دشمن علیه این افراد کارهای زیادی می‌کند.

وی به دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری میقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، ایجاد کمپین‌ها و نشر تولیدات فرهنگی در فضای مجازی، اجرای سرودهای پاتوقی و میدانی، اجرای رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی با تجمع کم، برگزاری پیاده‌روی و کوهنوردی بسیجیان، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، اعزام گروه‌های جهادی در مناطق مختلف، برگزاری نشست‌های روشنگری و سبک زندگی، برگزاری ایستگاه‌ای صلواتی و سلامتی، تقدیر از مدافعان سلامت، تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، برگزاری پویش نذر خون، برگزاری محافل شعر و خاطره ومحافل قرآنی و دیدار عشایر با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت بیعت تاریخی عشایر استان با امام خمینی(ره)، از دیگر برنامه‌های دهه فجر این استان است.

انتهای پیام/7540/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار