کد خبر: ۱۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسؤولان در خصوص وعده گازرسانی به شهرستان بندرلنگه فرصت باقیمانده از سال جاری را از دست ندهید و نکند در محضر مردم شریف بد قول شوید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، احمد شیبانی فرماندار و مدیران ادارات شهرستان بندرلنگه عصر امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه این شهرستان در محل دفتر ایشان دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدار احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا،اظهار داشت: دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی افزود: ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم، فساد، طلوع نور، آزادی، عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در ادامه  در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان مطالبی  را اظهار داشت و گفت: در ایام‌الله دهه فجر تعداد ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر دوهزار و چهارصد و نه میلیارد ریال در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه گام بعدی در گام دوم انقلاب تشکیل تمدن اسلامی است، اظهار داشت: از مسؤولان خواهش می‌کنم بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانید چرا که گام دوم انقلاب سند راهبردی نظام ما است و یک بیانیه معمولی نیست این نقشه راه است و هر مدیری باید این گام را به عنوان نقشه راه دهه‌های آینده خود نگاه کند.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم باید ایمان، اعتماد و باورمان را قوی‌تر کنیم و در گام دوم من و شما مسؤولان یک وظیفه داریم و آن هم مردم و مردمداری و پرداختن به امور مردم است چرا که این نظام مال مردم است این میز و صندلی ها مال مردم و آنها مالک هستند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه نظام اسلامی ما الگوی کارآمد و پرجاذبه ای برای آزاد اندیشان جهان است، اضافه کرد: مردم را باید حاکم بر همه اصول مدیریتی خود ببینیم هر جا که در کارها شکست خوردیم علت آن بوده که مردم را نتوانستیم پای کار بیاوریم  و در کارهای به زمین مانده باید از فرمول اعتماد به مردم و مشارکت آن‌ها استفاده کنیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: رمز موفقیت من و شما مردم هستند مردم صاحب انقلاب، نظام و ادارات و میز‌صندلی ما هستند مسؤول باید زخم مردم را بشناسد و مرهم بر زخم مردم باشد مسؤول نباید در اتاق بنشیند بلکه باید به مانند پیغمبر(ص) طبیب دوار باشد و در کوچه‌ها به دنبال مردم بگردد و مشکلاتشان را حل کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران اول ایمان دوم مردمداری و سوم کار جهادی را سرلوحه کار خودقرار دهند، گفـت: برخی مسؤولان مرهمی که بر زخم مردم نیستند نمک نیز به زخم مردم می‌زنند این قابل پذیرش نظام اسلامی نیست اگر نمی‎توانند، وقت خود را هدر ندهند و بروند و در جایی دیگر خدمتی دیگر کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد: امسال سال جهش تولید است در این یک‌ماه باقی مانده به پایان سال، هر کدام از ادارات گزارش بدهند که چه سهم و موفقیتی را در جهش تولید داشته‌اند آیا توانسته‌ایم جهش تولید را تسهیل کنیم؟ متاسفانه شاهد فرار سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از بندرلنگه هستیم باید علت‌یابی و بررسی شود چرا اینقدر سنگ جلوی پای سرمایه‌گذران انداخته می‌شود؟

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: چقدر وعده دادیم فلان کار تا فلان زمان انجام می‌شود قول بدون پشتوانه و عمل ندهیم و با مردم رو راست باشیم تلاش و کار جهادی کنیم مردم ما بسیار مردم با مرام با معرفت و نجیب هستند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: در پروژه احداث کریدور شرق به غرب از بندرعباس تا پارسیان، فرماندار شهرستان بندرلنگه به صورت جدی ورود پیدا کرده که انصافاً من شاهد پیشرفت بسیار بسیار امیدبخشی در این حوزه هستم  و اگر این جدیت و پیگیری اتفاق نمی‌افتاد قطعاً این درصد پیشرفت را نداشتیم در دیگر کارها نیز باید اینگونه پیشرفت کنیم.

وی با یادآوری وعده استاندار و نماینده مجلس در گازرسانی به شهر لنگه و کنگ تا آخر سال جاری، افزود: فرصت باقیمانده را از دست ندهیم و نکند در محضر مردم شریف بد قول شوید، همه مشکلات، سختی‎ها، محدودیت‎ها و از طرفی تحریم‌ها را می‌دانیم اما اگر در هر زمینه وقت کافی بزاریم و مردم را در کارها مشارکت دهیم و بروکراسی اداری را کم کنیم می‌توانیم موفق باشیم .

امام جمعه بندرلنگه تاکید کرد: خواهش می‌کنم مسؤولان اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و یک ذره از آسایش خود کم بکنیم و در صحنه حاضر شویم که خدا هم برکت می‌دهد با کلاس گذاشتن و سنگ‌اندازی برای مردم دردی از دردهای آن‌ها دوا نمی‌شود، چوب لای چرخ مردم کردن گناه نابخشودنی است و مسؤول یعنی مورد سوال قرار گیرنده  و در نظام اسلامی رئیس نداریم و رییس ما مردم هستند مردم باید ما را مواخذه کنند و این معنی مسؤول است.

عکس و خبر: فتح الله کمانداری

انتهای پیام/88028

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار