کد خبر: ۱۵۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
تریلر جنایی «چیزهای کوچک» / The Little Things دومین فیلم کمپانی وارنر است که هم‌زمان با اکران محدودش در روزگار شیوع جهانی کرونا، هم‌زمان در «اچ‌بی‌او مکس» هم به صورت مجازی عرضه شده است.

به گزارش برنا، «چیزهای کوچک» به‌راحتی در صدر جدول‌های فروش هر دو عرصه قرار گرفت؛ و در گیشه با فروشی چهار میلیون و هشتصدهزار دلاری صدرنشین شد که در این روزگار معمولا رقم مجموع فروش دو تا چهار فیلم موفق هفته است! کارشناسان می‌گویند اگر تمام سینماهای آمریکای شمالی باز بودند، فروش فیلم از هفت میلیون دلار عبور می‌کرد. «چیزهای کوچک» در ۲۱۷۱ سالن به نمایش درآمده که فقط ۴۷ پرده کم‌تر از اکران «واندر وومن ۱۹۸۴» / Wonder Woman 1984 است.

در این شرایط سؤال کارشناسان این است که اگر فیلم هم‌زمان به صورت مجازی عرضه نمی‌شد به چه فروشی در گیشه دست پیدا می‌کرد؟ «چیزهای کوچک» که دنزل واشینگتن نقش اصلی‌اش را بازی کرده، آرای متوسط و ضعیفی از منتقدان گرفته و تماشاگران هم امتیاز «بی منفی» را به آن داده‌اند. از سوی دیگر، «چیزهای کوچک» گزینه تضمین‌شده‌ای برای موفقیت در این روزگار بود چون تمام فیلم‌های اکشنی که در ماه‌های اخیر روانه اکران شدند، با فروشی بین سه تا چهار میلیون دلار کارشان را آغاز کردند، از جمله «تیرانداز ماهر» / The Marksman، «دچار اختلال» / Unhinged و «دزد صادق» / Honest Thief.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار