کد خبر: ۱۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: هنوز به موضوع مصادیق در انتخابات ورود نکرده ایم و مصوبه ای نداشتیم اما دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار برنا،  زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب، در نشست مجازی این تشکل اصلاح‌طلب، با توضیح جزییات کنگره روز جمعه مجمع زنان اصلاح طلب و با تبریک ایام الله دهه فجر و ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی و ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ابراز امیدواری کرد این بزرگداشت‌ها زمینه ای برای شناخت مسائل و مشکلات زنان و برای بهبود شرایط آنها و پاسخ به مطالبات آنها باشد.

او در رابطه با نامه 126 اصلاح طلب به رییس دولت اصلاحات و انتقاد از نهاد تازه تاسیس اجماع ساز برای اصلاح طلبان اظهار کرد: از این نامه بوی مخالفت احساس نمی‌شود،  بلکه در این نامه طرح و پیشنهاداتی مطرح شده است. حتی برخی از افراد امضا کننده نامه، عضو نهاد اجماع ساز جدید اصلاح‌طلبان هستند. طرح‌های مطرح شده برای ما ارزشمند است و وظیفه این نهاد اخذ نظرات اصلاح طلبان و به کار بستن این پیشنهادات است.

او ادامه داد: به نظر نمی‌رسد این نامه دلیل مخالفت باشد، برخی از این طرح‌ها مانند «سرا» و ایجاد بانک اطلاعاتی از اصلاح طلبان، در شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان هم مطرح شده بود و خوب و کاربردی هستند. این نهاد کمیته و کارگروه دارد که از صاحب‌نظران مختلف دعوت خواهد کرد و آنچه مهم است، اراده برای وحدت و انسجام است که خوشبختانه وجود دارد.

شجاعی درباره سازوکاری که اصلاح طلبان در رابطه با مصداق ها برای انتخابات 1400 برمی‌گزینند تصریح کرد: هنوز به موضوع مصادیق در انتخابات ورود نکرده ایم و مصوبه ای نداشتیم اما معتقد هستم که دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت. دیدگاه خاتمی هم این است که از نامزد اصلاح طلب توانمند که ما توان دفاع از او  را داشته باشیم و او هم توان انجام کار را داشته باشد، مورد حمایت قرار گیرد. در غیراین صورت با ارائه برنامه، نظام و دولت آینده را یاری خواهیم کرد.

ادامه دارد.. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار