کد خبر: ۱۵۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶
فجر ۹۹| بررسی فیلم‌های جشنواره فجر؛
قصه‌ای دلهره‌آور بین حقیقت، عفت و مصلحت؛ هرچند «ابلق» آبیار با فروشنده فرهادی تفاوت جدی ندارد؛ مشکل اصلی فروشنده فرهادی این بود که با برهم زدن قطعیت ماجرا و نشان دادن پیرمردی مفلوک و ترحم‌برانگیز لبه تیز «تجاوز به عنف» را کند کرد.‌
گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- سید مهدی حاجی‌آبادی؛ آبیار اصولا سازنده فیلم کوتاه است که مسیرش به سینمای بلند خورده، همان فیلم ابتدایی آبیار یعنی شیار ۱۴۳، مستند داستانی- نیم ساعته‌ای است که بی‌خودی کش آمده و تبدیل به یک فیلم بلند شده. فیلمنامه اصولا برای فیلم بلند در کار نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار