کد خبر: ۱۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
مسؤول بسیج زنان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: ۶۸ جشن میدانی و بیش از ۱۶۰ برنامه در قالب نمایشگاه‌هایی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، زهرا امینی مسؤول بسیج زنان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران روز چهارشنبه در نشست خبری هفته بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در آیات و روایات به عنوان الگوی کامل همه انسان‌ها به ویژه زنان و دختران معرفی شده است لذا باید مبانی و باورهای فکری ایشان را ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(س) دارای چند بُعد است، گفت: زندگی حضرت صدیقه طاهره(س) علاوه بر سیره معرفتی و معنوی، دارای ابعاد مختلف عبادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که باید در ترویج سبک زندگی فاطمی همه ابعاد در نظر بگیریم.

مسؤول بسیج زنان سپاه استان تهران ادامه داد: خانواده، کوچکترین عضو و در عین حال حیاتی‌ترین زیرساخت هر جامعه است که همیشه در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار دارد لذا برنامه‌های دهه فجر و هفته زن را با ترویج سبک زندگی فاطمی و برنامه‌های فرهنگی شروع کردیم.

امینی در تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته زن بیان کرد: ۶۸ جشن میدانی و بیش از ۱۶۰ برنامه در قالب نمایشگاه‌هایی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی شهدا، افزایش جمعیت و اقتصاد مقاومتی به منظور فروش صنایع دستی بانوان در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تأمین جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان، مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، همایش‌های ولایت اجتماعی زن و سبک زندگی فاطمی، کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده، اهدای گل و پک‌های فرهنگی، مشاوره ازدواج، تقدیر از خانواده شهدا، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، ادامه کمک‌های مؤمنانه و جشن ازدواج برای ۱۸ زوج از دیگر برنامه‌های این ایام فرخنده است.

مسؤول بسیج زنان سپاه استان تهران با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در زندان زنان تصریح کرد: «پویش آزادی زندانیان زن» را به منظور آزادسازی زنان زندانی جرائم مالی و غیرعمد با همکاری بسیج حقوقدان راه انداختیم که ۵ حقوقدان برای کمک حقوقی و مالی به این افراد در زندان مستقر شده‌اند.

امینی در پایان با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: نیرهای بسیجی در طرح شهید سلیمانی که ۸۰درصد آن بانوان هستند، پزشکان و پرستاران را در شناسایی، درمان، قرنطینه و بهبودی بیماران همراهی می‌کنند که در پی آن حدود زیادی از موج شیوع کرونا کاهش یافته است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار