کد خبر: ۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
خبرگزاری رویترز به نقل از بانک بین المللی مورگان استنلی آمریکا پیش بینی کرد، قیمت های نفت می توانند در نیمه دوم سال 2015 کاهش یابند لیکن بعید است به کف قیمت 6 سال گذشته که در ژانویه قبل تجربه شد، برسند.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایرنا، احتمالا تولید اوپک در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد)، رکورد 31.22 میلیون بشکه در روز خود در 2.5 سال گذشته را شکسته است و به نظر نمی رسد در نشست 5 ژوئن (15 خرداد) این سازمان نیز سطح تولید آن کاهش پیدا کند.
 
قیمت نفت در بازارهای جهانی در اوایل وقت روز دوشنبه کاهش یافت. گمانه زنی ها در مورد اینکه تولید اوپک کاهش پیدا نخواهد کرد، با دامن زدن به نگرانی ها در مورد مازاد عرضه بازار، موجب کاهش قیمت های نفت در روز جاری شد.
 
قیمت نفت جمعه گذشته در بازار نیویورک به دلیل کاهش بیش از انتظار تعداد دکل های فعال حفاری در آمریکا، تقریبا 5 درصد بالا رفت، اما امروز به دلیل تولید رکوردوار نفت در اغلب کشورهای نفتخیز به ویژه در خاورمیانه، بار دیگر کاهش پیدا کرد.
 
قیمت نفت برنت دریای شمال روز دوشنبه در ساعت 01:29 بامداد به وقت گرینویچ در بازار لندن 51 سنت کاهش یافت و به 65.05 دلار در هر بشکه رسید.
 
در بازار نایمکس نیویورک نیز قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 52 سنت کاهش به 59.78 دلار در هر بشکه رسید.
برچسب ها: قیمت ، نقت ، نیویورک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار