کد خبر: ۱۵۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴


خمینی که بود؟
 تقی دژاکام: «مردی که ظهور کرد تا غیبت را باور کنیم؛ مردی که سلمان فارسی را به همه زبان‌ها ترجمه کرد؛ مردی که با اباذر برادر بود، اما با اباسیم میانه‌ای نداشت؛ مردی که با خون، شمشیر را به زانو درآورد؛ مردی که با باران‌های موسمی نیایش پایان خشکسالی تفسیر بود.»
پیشرفت در گام دوم چشمگیرتر است
 دستاران: «مردم به شدت بیش از پیش پای کار انقلاب و این حکومت هستند. خیلی بهتر از خواص کج‌فهم می‌تونن میون انقلاب و کج‌روهای از مبانی انقلاب تفکیک قائل بشن. مرعوب رسانه نشیم. این جریان‌های رسانه‌ای آلوده کف روی آب هستند. توهم هستند و پوچ. پیشرفت ایران در گام دوم انقلاب بسیار چشمگیرتر از پیش است.»
جای تو خالی بود
 عباس کلاهدوز با انتشار این تصویر نوشت: «شب جشن ۴۲ ساله شدن انقلاب، چقدر جای تو خالی است...»
یاد شهید مهدی عراقی گرامی باد
 آسید: «یکی از کارهای مغفول‌مانده ما در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرداختن به مبارزین کمتر شناخته‌شده اما اثرگذار انقلاب است. از جمله این مبارزین، شهید مهدی عراقی‌ست که هرچند یکی از مهم‌ترین سازمان‌دهندگان فرآیند سرنگونی ستمشاهی پهلوی بود، اما نامش کمتر بین مردم شناخته شده است.»
پشتوانه ما به خون هزاران شهید است
 ثابتی: «ما نه از دیدار خاتمی با شیراک ذوق کردیم، نه از دست دادن ظریف با کری، نه از دیدار جلیلی با پوتین و نه از دست دادن قالیباف با والودین. پشتوانه عزت مسئولین جمهوری اسلامی به خون هزاران شهید است نه کدخدایان غرب و شرق. ذوق زدگی از این دیدارها نشانه نفهمیدن قدرت واقعی جمهوری اسلامی است.»
واکسن مطمئن رو وارد کردیم
 کاربری نوشت: «ولی ما واکسن خارجی مطمئنی رو وارد کشور کردیم که اولین بار به پسر و جگرگوشه وزیر بهداشت تزریق شد و رئیس‌جمهور و مسئولین هم داوطلب زدن همون واکسن! واکسنی که با وجود تحریم‌های سخت دارویی و با تلاش مسئولین وزارت بهداشت به ایران رسید؛ خداییش دمتون گرم.»
شما مقایسه و قضاوت کنید
 مهدی سلیمانی: «استقبال عراقی‌ها از آقای رئیسی را مقایسه کنید با نحوۀ ورود رئیس‌جمهور آمریکا که چراغ خاموش وارد یک پادگان نظامی می‌شود و جرئت خروج از آن را هم ندارد. این سفر جدا از اینکه جلوه‌ای از عزت و صلابت ایران را نشان داد ثابت کرد که ایران و العراق، لا یمکن الفراق.»
نشانه شکست جنگ تبلیغاتی علیه ایران
 حیدر القریشی فعال رسانه‌ای عراقی: «رسانه‌های بیگانه ضمن پوشش استقبال عظیم مردمی عراقی‌ها از آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس ‌قوه قضائیه ایران، تعجب و آشفتگی خود را هم نشان دادند. به نظر می‌رسد جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی که علیه ایران صورت می‌گیرد و تلاش‌هایی که برای تخریب چهره آن در بین عراقی‌ها انجام می‌شود، ناموفق بوده است.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار