کد خبر: ۱۵۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  درباره  حمایت  مردم استان خوزستان از  نظام  مقدس انقلاب  اسلامی،گفت: برگشتن مردم خوزستان از آرمان های امام و تشیع، آرزویی است که دشمن به گور خواهد برد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای   اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران این آرزو را به گور خواهند برد که یک لحظه مردم ولایتمدار و عشایر و اقوام غیور خوزستان دل از آرمان های حضرت امام، تشیع و انقلاب بردارند چرا که همواره نشان دادند که مطیع امر ولی فقیه هستند.

 وی در پایان  یادورشد: نام عشایر عرب در کنار سایر اقوام به عنوان حافظ منافع ملی کشور بر زبان ها بوده و جانفشانی ها، مقاومت و ایستادگی عشایر غیور عرب در دوران دفاع مقدس هرگز از یادها نخواهد رفت.

 یوسفی ادامه داد: دبیرستان حضرت زینب(س) روستای ابوفاضل شهرستان باوی افتتاح شد  و این در  حالی که دبیرستان ۴ کلاسه حضرت زینب(س) روستای زرگان ابوفاضل شهرستان باوی با حضور سید کریم حسینی نمایندگان اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سعدی معاون دادگستری خوزستان،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و برخی مسئولین استانی افتتاح شد.

نماینده مردم اهواز  در  مجلس یادآورشد: مساحت کل زمین مدرسه ۹۰۰ متر مربع، زیربنای آن ۲۸۰ متر مربع و محوطه باز ۶۸۰ متر مربع بوده و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال ساخته شده است./

پایان پیام

برچسب ها: مجتبی یوسفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار