کد خبر: ۱۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم فوتبال باشگاهی آلمان به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم فوتبال باشگاهی آلمان از ساعت ۲۱ به مصاف هم رفتند. دیداری که با نتیجه ۴ بر ۲ با پیروزی تیم فوتبال بایرن مونیخ به پایان رسید تا باواریایی‌ها بار دیگر صدرنشین بوندسلیگا شوند.

دیداری که باواریایی‌ها با ۲ گلی که در ۱۰ دقیقه ابتدایی و در دقایق ۲ و ۹ این دیدار از سوی ارلینگ هالند وارد دروازه شان شده بود، همان ابتدای دیدار بازی را به ظاهر کاملا واگذار کردند. در ادامه اما حملات متعدد تیم فوتبال بایرن مونیخ و شوت‌های مکرر لواندوفسکی بالاخره در دقیقه  ۲۷ نتیجه داد تا اولین گل سرخ پوشان باواریا به ثمر برسد. در ادامه نیمه نخست و در دقیقه ۴۴ لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

نیمه دوم دیدار اما این تیم فوتبال بایرن مونیخ بود که توانست آمادگی بالای خود را به نمایش بگذارد. البته زنبور‌ها هم در نیمه دوم بدشانس بودند که این موضوع مزید بر علت برتری باواریایی‌ها در این نیمه شد.

در دقیقه ۶۰ دیدار هالند در برخورد با بواتنگ مصدوم، از زمین خارج  و سپس تعویض شد. البته دیری نپایید که نفرین هالند گریبان بواتنگ را گرفت و مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز در دقیقه ۷۰ مجبور به ترک مستطیل سبز شد.

بایرن مونیخ چهار - بورسیادورتموند دو /لواندوفسکی در ستاره شد

اما نقطه عطف این دیدار دقیقه ۸۸ بود. بایرن مونیخی که ۱۰ دقیقه ابتدایی دیدار بازی را واگذار کرده بود و  حالا تا دقیقه ۸۸ به دنبال کسب تساوی بود، در ادامه اما توسط لئون گورتزکا توانست گل سوم باواریایی‌ها را روی اشتباه ترکیب زنبور‌ها به ثمر برساند. در ادامه فرصتی به وجود آمد تا در دقیقه ۹۰ رابرت لواندوفسکی موفق به هتریک شود و به ستاره این درکلاسیکر تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار