کد خبر: ۱۵۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
رئیس ستاد انتخابات استان البرز به 4 روش ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد وگفت: زمان ثبت نام داوطلبان از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نورمحمد فردی اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود:  مقدمات کار طبق جدول زمانبندی انتخابات فراهم شده و از بیستم اسفندماه ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر در سطح استان در فرمانداری‌ها انجام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پایان ساعت ۱۸ عصر روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه، مجموعاً به مدت ۷ روز، ادامه خواهد داشت.

فردی گفت: داوطلبان به چهار روش می‌توانند ثبت‌نام کنند که روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی، بارگذاری در پورتال وزارت کشور و دریافت کد رهگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز  تصریح کرد:  روش دوم ثبت‌نام از طریق نسخه کامپیوتری و دریافت کد رهگیری و روش سوم ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری است. روش چهارم ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری های  شهرستان های استان از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

وی تأکید کرد: برابر ماده ۳۲ قانون بندهای (۱)، (۲)و (۳)مسئولینی که مشمول استعفا می شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و بی هیچ وجه در آن پست مشغول نباشد و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به این که تمهیدات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است، افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها علاوه بر اینکه باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود باعث اتحاد، انسجام و استحکام نظام نیز خواهد بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار