کد خبر: ۱۵۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بی‌طرفانه و با در اختیار قرار دادن منابع و نیروی انسانی در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در نشست شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، انتخابات را نماد مشارکت دینی و ملی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: آوردگاه انتخابات فرصت بسیار خوبی است تا مردم به دیدگاه خود را بیان کنند.
وی با تأکید بر حمایت از نامزدهای دارای برنامه از سوی مردم گفت: ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باید جزو اولویت‌های تمام مسئولان و جریان‌های سیاسی باشد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه کار ما اجرای انتخابات است و هیچ تکلیفی برای انتخاب فرد نداریم اظهار امیدواری کرد: انتخابات سال 1400 انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم باشد.

آشناگر با تأکید بر قرار گرفتن الزامات لازم برای رقابتی شدن انتخابات در اختیار فعالان سیاسی و اجتماعی گفت: مردم باید بتوانند آزادانه سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اصل بی‌طرفی را در انتخابات درنظر بگیرند و مقید به قانون باشند.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گستردگی اخذ استعلامات سرمایه‌گذاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و این گستردگی را فسادآفرین خواند و تأکید کرد: باید این معضل رفع شود.

آشناگر تصریح کرد: اگر بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم نباشد؛ چه‌بسا سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی پشیمان و دل‌زده می‌شود؛ بنابراین باید از هرگونه تأخیر در استعلامات جلوگیری شود.

وی بر حفظ وحدت دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه‌بهتر امور گفت: قانونمندی یکی از مبانی مهم و وحدت‌بخش است و لازم است مدیران قلمرو قانونی یکدیگر را به رسمیت بشناسند.

استاندار سمنان چالش کمبود آب در استان سمنان اشاره کرد و تأکید کرد: رفع این مشکل مستلزم تلاش و همراهی تمام مسئولان در سطح ملی و استانی است.

انتهای پیام/363/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار