کد خبر: ۱۵۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: استان با کمبود شدید مرغ و تخم مرغ روبه‌رو است و ظرفیت تولید مرغ و تخم مرغ در استان باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان ظهر امروز با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، علی زینی‌وند استاندار، تعدادی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد.

شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه در استان با کمبود شدید مرغ و تخم مرغ روبه‌رو هستیم اظهار داشت: در حال حاضر در بدترین شرایط هستیم و نیاز است ظرفیت تولید مرغ و تخم مرغ در استان افزایش پیدا کند.

در این جلسه محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال آینده 50 هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی اختصاص داده شده است اظهار داشت: از این میزان32 هزار میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی و 18 هزار میلیارد تومان آن در حوزه اشتغالزایی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال آینده، سال مبارک و خوبی است بیان کرد: می‌توانیم با برنامه در سه موضوع اشتغال، زیرساخت و ورزش روستاها موفق باشیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در تأمین مرغ در استان کرمان وجود دارد گفت: تسهیلات لازم برای افزایش این ظرفیت در استان اختصاص داده شود تا سرمایه‌گذاران تشویق به ایجاد مرغداری شوند.

زاهدی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای جبران کمبود گوشت در استان کرمان و ایجاد دامداری و مرغداری اعلام آمادگی کرده است افزود: باید پیگیری شود تا این مشکل در استان حل شود.

ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بروکراسی اداری یکی از مشکلات استان است و کندی در صدور مجوزها باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود گفت: شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی باید در زمینه اشتغال خرد در استان همکاری کنند.

انتهای پیام/511/ ع

برچسب ها: استان کرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار