کد خبر: ۱۵۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه در ایام بررسی بودجه 1400، گفت: وظیفه خود می‌دانم از خبرنگاران شریف رسانه ملی، اصحاب رسانه تصویری و مکتوب و فضای مجازی تشکر کنم این افراد طی 7 ماهه گذشته که از آغاز به کار مجلس یازدهم می‌گذرد با تلاش‌های شبانه روزی به ویژه در ایام خاصی مانند بررسی بودجه 1400، نظارت‌های میدانی رئیس مجلس و کمیسیون‌های تخصصی از استان‌های مختلف در شرایط سخت و سرما و گرمای شدید، فعالیت وکلای ملت در مجلس را به سمع و نظر مردم رسانند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان رکن چهارم جامعه پشت دوربین بوده و کسی تلاش‌ها و فعالیت‌های آنها را نمی‌بیند و فقط خبرها در جامعه منتشر می‌شود، افزود: این قشر صدای مردم را به وکلای آنها در مجلس و صدای نمایندگان را به جامعه می رسانند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با کمترین درآمد فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت مجلس و قانونگذاری از خبرنگاران حمایت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازهم با بیان اینکه مسئولان باید در برابر خبرنگاران سعه صدر داشته باشند زیرا انتقادات آنها مطالبات مردم است، ادامه داد: این قشر حداقل دریافتی را داشته و بسیاری از آنها از نظر بیمه‌ای و درآمدی با مشکل روبرو هستند.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران هنرمند هستندصریح کرد: به صورت ویژه از زحمات خبرنگاران خانه ملت و مدیریت این مجموعه در ایام بررسی بودجه تشکر می کنم، جلسات صحن علنی حدود 45/7 آغاز می شد و خبرنگاران خانه ملت و سایر رسانه ها پیش از این ساعت در محل پوشش صحن علنی حاضر می شدند و پس از اتمام جلسه تا ساعت 10 شب نیز فعالیت آنها ادامه داشت./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار