کد خبر: ۱۵۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
سرلشکر باقری:
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت درگذشت سردار «کوسه‌چی» تأکید کرد: مجاهدت‌های وی ماندگار و برای همیشه الهام‌بخش نیرو‌های مسلح و مدافعان ایران اسلامی خواهد بود.

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی عروج سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) و از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، جانباز سرافراز و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و سنگر‌های حساس و خطیر پس از آن، سرشار از صحنه‌های پیشتازی و سلحشوری در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و صیانت از استقلال، امنیت و آرامش میهن اسلامی به‌ویژه در خطه غیرتمند غرب کشور و استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است، ماندگار و برای همیشه الهام‌بخش نیرو‌های مسلح و مدافعان ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت نام و نقش‌آفرینی‌های ارجمند و افتخارآمیز آن سردار شجاع و جانباز گرانقدر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مصیبت‌دیدگان و بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 200

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار