کد خبر: ۱۵۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
امام جمعه پردیس گفت: راهبردهای مواجهه با دشمنان امانتداری، بصیرت، صبر و استقامت است و با این راهبردهاخروج و اخراج آمریکا از منطقه قطعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: دشمنان در فضاهای مجازی و حقیقی درحال تخریب جنگ نرم دشمنان جبهه استکبار اقدام به تحریف، دروغگویی و وارانه نمایی حقایق هستند و امروز افسران جنگ نرم جوانان ما هستند و باید از فرصت فضای استفاده کنند.

وی با تبریک مبعث رسول اکرم(ص) و اشاره به شروع دوباره جنگ نرم دشمنان علیه ایران و رهبری، گفت: عید برای همه مسلمانان است و از صدقه غافل نباشیم که هرچند کم، اثر فراوانی در آخرت انسان‌ها دارد.

امام جمعه پردیس افزود: شعبان ماه روزه‌داری و ولادت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع)، امام سجاد(ع) و روز پاسدار و جانباز است و باید از امام حسین(ع) تکلیف گرایی دینی، از قمر بنی هاشم(ع) بصیرت و ولایتمداری و از امام سجاد(ع) جهاد را بیاموزیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در زمان تشکیل نظام اسلامی، اشرار و مستکبران عالم بر علیه ایران صف کشیدند و مردم بدانند آن‌ها دلشان به حال ما نمی‌سوزد.

وی اضافه کرد: راهبردهای مواجهه با دشمنان امانتداری، بصیرت، صبر و استقامت است و با این راهبردها
خروج و اخراج آمریکا از منطقه قطعی است.

امام جمعه پردیس ضمن قدردانی از کادر درمانی، بیان کرد: کادر درمان ما در این بلای همه‌گیر کرونا از خودگذشتگی می‌کنند و ما نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه معیشت مردم و پاسداری مسؤولان از معیشت با بصیرت، شجاعت و کار جهادی رفع می‌شود، ابراز کرد: کشور ما سه درصد ذخایر معادن جهان را با نیروی بیکران جوان، شرکت‌های دانش بنیان و غیره را در اختیار دارد و نباید معیشت مردم اینگونه باشد.

وی تصریح کرد: انضباط پولی مالی کشور با اصلاح اساسی بودجه و رشد و رونق با تولید ملی و داخلی محقق می‌شود که متأسفانه به تولید ملی بهایی داده نمی‌شود.

امام جمعه پردیس عنوان کرد: باید صرفه‌جویی و بهینه‌سازی هزینه‌های تولید و نظارت کارآمد بر کالاها را با الگوگیری از سخنان امامان‌ محقق کنیم و با رسیدگی به مدیریت واردات و صادرات را در اولویت قرار بدهیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه واردات بی‌رویه و صادرات نیازمندی‌های کشور تولید داخلی را نابود می‌کند، تأکید کرد: باید کاهش هزینه‌های غیرضروری ادارات سریعاً رسیدگی شود زیرا مسؤولی که میز و صندلی آن هزینه زندگی چند خانواده می‌شود نمی‌تواند دلسوز باشد.

وی افزود: در انتخابات دولت و مجلس با بصیرت، شجاعت و کار جهادی از انتخابات حراست و زمینه انتخاباتی سالم را مدیریت کنند زیرا مجلس انقلابی چشم و امید مردم است و باید جلوی فسادها را بگیرند.

امام جمعه پردیس یادآور شد: مردم امیدوارند تا این مجلس با کمک نخبگان و اهالی رسانه اتفاقات را تحلیل و نامزدهای شوراها با انتظارات بالا از هیأت نظارت تأییدیه بگیرند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متأسفانه امروز برخی در حال تیم بستن هستند و اقدام به معامله با افراد می‌کنند تا کل شهر را تعدادی خاص در دست بگیرند اما مردم باید آگاهانه و آزادانه انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: افراد فاقد صلاحیت نباید وارد انتخابات شوند و از دستگاه‌های اجرایی و اطلاعاتی می‌خواهیم در مقوله تأیید و رد صلاحیت‌ها که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد محکم عمل کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به دیدار پاپ با آیت الله سیستانی بیان کرد: تشکر پاپ از مرجعیت عالی شیعیان عراق عزت برای شیعیان بوده و قابل احترام و تقدیر است که تأمین امنیت حضور پاپ توسط حشدالشعبی انجام شد و مانند ترامپ مخفیانه و شبانه نیامد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه سالگرد ارتحال احمد خمینی در پیش است، خاطرنشان کرد: وی در سخنانی بیان کردند اطاعت از مقام معظم رهبری اطاعت از امام خمینی(ره) است و هرکس که منکر این باشد در خط امام نیست بلکه در خط آمریکا و صیهونیست قدم بر می‌دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار