کد خبر: ۱۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: گر مسؤولان، انقلابی عمل کنند، مشکلات معیشتی کنونی رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد اظهار کرد: خانواده‌ها باید موضوع عفاف و حجاب را در اولویت تربیتی خود قرار دهند.

وی افزود: باید همه دستگاه‌های مسؤول پای کار بیایند و پیوست‌های فرهنگی خود را به مرحله اجرا بگذارند نباید به گونه‌ای باشد که تعداد کمی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص مساله حجاب و عفاف برنامه داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد، تخریب شخصیت در انتخابات را به بهانه جمع کردن رای برای رسیدن به مقام دنیوی بزرگترین معصیت دانست و اظهار داشت: انتخابات باید شور و شادی را در جامعه افزایش دهد و هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای گسترده‌تر باشد، به نفع کشور، عزت مردم و جامعه است.

امام جمعه پارس آباد ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تایید و رد صلاحیت کاندیداها، فقط خدا را درنظر بگیرند و بدانند که در مقابل خدا پاسخگو خواهند بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد تصریح کرد: مردم هم در انتخاب خود دقت نمایند کسانی را به شورای شهر بفرستند که دلسوز، متعهد و متخصص در امور شهری باشند، طائفه بازی را کنار بگذارید و به فکر آبادانی شهر باشید.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه اگر مسؤولان، انقلابی عمل می‌کردند، مشکلات معیشتی کنونی برای مردم  پیش نمی‌آمد.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار