کد خبر: ۱۵۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: مراکز درمانی بستری تامین‌اجتماعی استان زنجان با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی سه مرکز درمانی تامین‌اجتماعی از 25 اسفند 99 تا 14 فروردین 1400 با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر و درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان خرمدره بطور 24 ساعته به ارائه خدمت خواهند پرداخت  افزود: متناسب با ظرفیت‌های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی بویژه بیماران کووید 19 فراهم شده که همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص احتمال افزایش بیماران کرونایی و شیوع موج چهارم این بیماری تدارک دیده شده ولی با این حال روسای بیمارستان‌ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و درخصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.
محمدی ادامه داد: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر و خرم‌دره، به مردم درخصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه گرفتن مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی خواهد بود، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی به ویژه بیماران احتمالی کرونا، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: بیماران و بیمه شدگان می‌توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 مراتب را به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اطلاع دهند. 
محمدی ابراز امیدواری کرد، مردم با ماندن در خانه و حذف سفرهای نوروزی غیر ضرور می‌توانند کمک شایانی به کادر درمانی کنند تا با کمک همدیگر بتوانیم این ایام حساس را بدون مشکل سپری کنیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار