کد خبر: ۱۵۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
سایت فدراسیون جهانی کاراته در مورد کارهای خیرخواهانه قهرمان جهان نوشت: در حالی که بسیاری از مردم در زمان شیوع کرونا مشکلاتی داشتند، سجاد تصمیم گرفت تا به هموطنان خود کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سجاد گنج‌زاده دارنده چهار مدال طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی کاراته، در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان استانبول،  اظهار داشت: بسیار خوشحالم که می‌توانم با خانواده کاراته جهان خود دیدار کنم. یک سال کامل بدون رویدادهای بین المللی سپری شده بود  و بسیار خوب بود که دوباره تجربیات خود را با دوستان کاراته خود از سراسر جهان به اشتراک بگذارم. قرار گرفتن در جمع کاراته‌کاجشن این ورزش است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات عالی کار کردم و خوشحالم که می توانم در فینال حاضر شوم. من در فینال تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و امیدوارم که بتوانم طلا بگیرم.

این ورزشکار 29 ساله که هم اکنون در جایگاه سوم جدول رده بندی بازی‌های المپیک توکیو جای گرفته و در این مسابقات مقدماتی حضور دارد، گفت: من می‌خواهم بهترین عملکرد خود را داشته باشم و امیدوارم که بتوانم به بازی‌های المپیک راه پیدا کنم.

در حالی که بسیاری از مردم در زمان شیوع همه‌گیری بیماری کرونا تصمیماتی برای تغییر در شیوه زندگی‌شان در این دوران داشتند، ولی سجاد در این زمان تصمیم گرفت تا به دیگران کمک کند، وی در این مورد تاکید کرد: وقتی مسابقات را به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا متوقف کردم، نیازی به تمرین سخت مثل گذشته نداشتم و این اتفاق برای من خوب بود، چون به استراحت نیاز داشتم. سپس وقت کردم که به همه چیز فکر کنم و فهمیدم که هیچ کاری بهتر از کمک به دیگران نیست.

وی در مورد عضویت در یک موسسه و کمپین حمایت از نیازمندان نیز تصریح کرد: این تجربه عالی‌ای برای من بود. من به آن موسسه پیوستم تا بتوانم به افراد بی بضاعت کمک کنم. هر کاری که از دستم برآمد انجام دادم، چون فکر می‌کنم کوچکترین کمک نیز می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. 

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: وقتی روی تاتامی کاراته هستیم، هدف روشنی در ذهن داریم. ما دقیقاً می‌دانیم که در کشور و جهان دنبال چه هدف و افتخاری هستیم. اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، تنها چیزی که می‌بینم مشکل مردم نیازمند است. برای حل مشکلات آنها فکر می‌کنم. برای همه نعمت‌هایم، خانواده‌ام، برای دوستانم، برای همه چیزهایی که دارم خدا را شکر می‌کنم. اما سپس فکر می‌‌کنم، چه کاری می‌توانم انجام دهم تا کمک کنم؟ 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار