کد خبر: ۱۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
گروه استان‌ها-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز از توزیع ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا در البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، محمد مهدی پورسلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه که به مناسب عید مبعث و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی شهرستان کرج برگزار شد.

وی افزود: تعداد11 هزار و 500 بسته معیشتی شامل برنج مرغ، ماکارونی، رب و لوبیا با ارزش بالغ بر 40 میلیارد ریال جهت اهدا به نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا آماده شده که تا پایان سال جاری به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال 1400 نیز تعداد 11 هزار و 500 بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: در این مرحله نیز توزیع بسته های معیشتی از طریق قرارگاه های جهادی شهرستان ها انجام می‌شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز بیان کرد: پویش نذر برای پرداخت دیون و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ادامه دارد و بر اساس تصمیمات متخذه، دیون قابل پرداخت بدهی زندانیان از 100 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش یافته و مردم عزیز کشورمان، از طریق سایت دنیای احسان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری#20*4030* می توانند در این امر خداپسندانه به هر میزان که تمایل دارند، مشارکت کنند.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار