کد خبر: ۱۵۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: وضعیت پایدار شیوع کرونا در استان اردبیل کاملاً شکننده است و این وضعیت باید مدیریت شود تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: وضعیت پایدار شیوع کرونا در استان اردبیل کاملاً شکننده است و این وضعیت باید مدیریت شود تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون کل استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد ولی از طول سه هفته گذشته چهار شهرستان اردبیل در وضعیت زرد قرار دارند که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: شیوع کرونا در استان اردبیل با وضعیت پایدار شیوع کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم اولویت اساسی است که در این زمینه باید تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

حبیب‌زاده ادامه داد: مردم نباید گرفتار عادی‌انگاری بیماری شوند که در این زمینه بی‌توجهی شهروندان اولویت اساسی است و دلیل کاهش آمار مبتلایان و تلفات کرونا در این استان افزایش رعایت عمومی و توجه جدی مردم به مخاطرات این بیماری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم سال نو را بتوانیم با خوشی و خوبی طی کنیم که در این زمینه باید مردم همکاری‌های لازم را دارند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی است که درصدد هستیم برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/140/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار