کد خبر: ۱۵۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

قیمت ملک در شهر ها و مناطق مختلف متفاوت می باشد. بدیهی است موقعیت جغرافیایی ساختمان، رفاه منطقه و دسترسی به نقاط مختلف از قبیل مراکز خرید، فروشگاه ها، خطوط مترو و ... در قیمت گذاری املاک تاثیرگذار هستند. با اینحال مواردی از جمله سن ساختمان، امکانات و تجهیزات ملک و متریال بکار گرفته شده در بنا نیز می تواند قیمت بنا را تحت تاثیر قرار بدهند.

جالب است بدانید که فرایند بازسازی می تواند تا حد زیادی قیمت ملک را تغییر بدهد، به همین دلیل به معرفی ایده هایی برای افزایش ارزش ساختمان می پردازیم.

درب ورودی و یا درب حیاط یکی از اولین عناصری است که به چشم می آید و زیبایی نمای ساختمان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین اگر قصد دارید در بدو ورود افراد را شگفت زده کنید، بهتر است درب حیاط را هوشمندانه انتخاب نمایید. امروزه درب حیاط ساده و شیک در ساختمان های مدرن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. انواع درب های فلزی در مدل های ساده، طرح دار، لیزری و یا فرفوروژه به صورت تک و یا دو لنگه موجود هستند. درب فلزی نه تنها زیبایی خاصی دارد، بلکه امنیت و ماندگاری بالایی نیز دارد. یکی از مزیت های انتخاب درب حیاط فلزی، امکان تهیه مدل مشابه برای پارکینگ می باشد. در نتیجه ساختمان هارمونی لازم را در قسمت نفر رو و پارکینگ خواهد داشت.

درب ورودی واحد و درب های اتاق خواب نیز قیمت ملک را تحت تاثیر قرار می دهند. بدیهی است خانه ای که دارای درب های پی وی سی ( روکش پلاستیک) می باشد، قابل مقایسه با درب های ساخته شده از چوب طبیعی و یا روکش چوب نیست. این درب ها نه تنها ماندگاری بیشتری دارند، بلکه طراحی لوکس و خیره کننده ای دارند. قیمت درب اتاق خواب ارزان ساخته شده از چوب روسی در حدود 4.000.000 تومان می باشد. البته در صورتی که درب به صورت قابدار طراحی شده باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. بنابراین طرح درب می تواند در تعیین قیمت درب تاثیرگذار باشد.

درب های چوبی انعطاف پذیری بالایی در طراحی دارند، در نتیجه می توان از رنگ به صورت پوششی بر روی سطح چوب استفاده نمود. همچنین شیوه های رنگ آمیزی پتینه و وایت واش نیز بسیار لوکس و متفاوت هستند.

یکی از مزیت های انتخاب درب چوبی ؛ امکان هماهنگ سازی آن با قرنیز دیوار و کمد دیواری می باشد. بدین معنی که می توانید رنگ و طرح درب و قرنیز را مشابه انتخاب نمایید تا از نظر بصری بیننده با هارمونی دلنشینی مواجه گردد.

شرکت روماک تولید کننده انواع درب چوبی ، قرنیز، کابینت و کمد دیواری می باشد. محصولات چوبی Romak در سبک های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک طراحی می گردند. این شرکت همواره از متریال مرغوب و ماشین آلات روز برای تولیدات خود استفاده می نماید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین طرح های درب ورودی و اتاقی و سایر فرآورده های چوبی، به وبسایت www.romakcompany.com مراجعه نمایید.

علاوه بر موارد ذکر شده؛ نوع کف پوش، طراحی دیوارها و سقف نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال خانه ای که دارای دیوارپوش است، ارزش بیشتری در مقایسه با خانه ای با دیوار های رنگ آمیزی شده دارد. تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام و ... بهتر است دارای طراحی روز و هماهنگ با سبک معماری خانه باشد.

در نهایت می توان گفت، یک ملک با ارزش تا حد امکان از اجزای ارزان قیمت و اقتصادی استفاده نمی کند و تمامی اجزا از برندهای شناخته شده و متریال مرغوب هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار